سه شنبه , 28 فروردین 1403
کوچک کردن سینه با لیزر

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟ + لیزر چه فوایدی برای جراحی سینه دارد؟

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر در مقایسه با روش های تهاجمی تر همچون عمل جراحی از ایمنی بیشتری برخوردار می باشد. در حقیقت اندازه و شکل متناسب سینه ها نقش بسزایی در زیبایی اندام زنان دارد و این مشخصه به دلیل عوامل تاثیرگذار مختلف نظیر ژنتیک، تغییرات هورمونی، بارداری و … در هر شخص با دیگری متفاوت است. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص عمل کوچک کردن سینه با لیزر با شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم، همراه ما باشید.


فهرست مطالب


لیفت سینه با لیزر چیست؟

افتادگی سینه را می توان به صورت مقطعی درمان کرد. لیفت سینه یا عملی که با نام بالا کشیدن سینه هم شناخته می شود، عملی است که برای درمان افتادگی سینه مورد استفاده قرار می گیرد. افتادگی سینه را تنها با جراحی می توان درمان کرد. اما این گزاره این روزها ممکن است آنقدرها هم صحیح نباشد.

چراکه امروزه با پیشرفت های تکنولوژیک روش های مختلفی برای درمان و رفع افتادگی سینه به وجود آمده اند. که از جمله بهترین های آن لیفت سینه با لیزر است. جراحی سینه با لیزر در واقع یک عمل جراحی نیست، بلکه همان لیفت سینه با لیزر است که به عنوان جایگزینی برای جراحی لیفت سینه مورد استفاده قرار می گیرد. علتی که این روزها لیفت سینه با لیزر رواج بیشتری پیدا کرده است، به خاطر این است که می تواند از مضرات و خطرات جراحی جلوگیری کند، و وعده تمام مزیت های آن را بدون برش دادن پوست سینه بدهد. البتته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله لیپوساکشن سینه را بخوانید.

کوچک کردن سینه با لیزر

لیزر به واسطه ویژگی های مخصوصی که دارد می تواند برای لیفت سینه موثر باشد. سال ها است که از اشعه لیزر کنترل شده برای مصارف مختلف پزشکی و زیبایی استفاده می کنند. مواردی از جمله از بین بردن موهای زائد یا مخصوصا جوانسازی پوست.

فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست؟ + لاک ژل ناخن طبیعی چگونه است؟

نحوه اثر گذاری لیزر برای لیفت سینه هم دقیقا به همین ویژگی جوانسازی آن برمی گردد. واقعیت این است اشعه لیزر به صورت غیرمستقیم باعث لیفت سینه می شود. لیزر ویژگی جادویی عجیبی ندارد، بلکه می تواند به صورت کنترل شده به پوست آسیب وارد کند. آسیب هایی که ضرری ندارند و عوارضی ایجاد نمی کنند. این آسیب کنترل شده که به خاطر حرارت ایجاد شده توسط لیزر روی پوست است، باعث می شود تا پوست وارد فاز خوددرمانی شده و کلاژن تولید کند.

بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: انواع فیکسچر ایمپلنت

کلاژن ماده جوانسازی است که به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. این ماده به صورت دائمی در سنین جوانی در بدن وجود دارد، اما با بالا رفتن سن سطح کلاژن پوست کاهش یافته و همین امر هم باعث شل شدن پوست و از بین رفتن حالت صاف و قدرت کشسانی آن می شود. در سنین بالاتر کلاژن تنها برای موارد درمانی و بهبود آسیب های پوستی وارد شده تولید می شود. و لیزر این قابلیت را دارد که پوست را به تولید کلاژن تحریک کند. بدون اینکه آسیبی جدی به آن برساند.

وقتی از اشعه لیزر روی سینه ها استفاده شود، این تاثیر روی کل اندام سینه پخش می شود. آسیبی که بدن نسبت به آن تحریک شده و برای جبرانش کلاژن تولید می کند. این ماده جوانساز سپس باعث کشیده شدن و جوانسازی پوست سینه، و در نهایت لیفت و جوانسازی خود سینه می گردد.

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟

درست همانطور که سینه های کوچک بر زیبایی اندام فرد تاثیر می گذارد، داشتن سینه های بیش از حد بزرگ نیز ظاهر و زیبایی بدن فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد استقبال بی سابقه افراد از شیوه های درمانی ایمن و کم تهاجمی تر برای رفع و درمان مشکلاتی از قبیل کوچک کردن سینه ها و … هستیم. لیزر از جمله متدهای درمانی است که با تحریک بافت چربی سینه ها باعث کوچک شدن سایز آن ها خواهد شد. در حقیقت این شیوه دیگر نیازی به انجام برش برای خروج بافت چربی و غدد ندارد و به همین خاطر عوارض آن نسبت با دیگر شیوه ها بسیار کمتر است. بدون شک نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بر کیفیت زندگی و وضعیت جسمانی فرد تاثیرگذار بوده و زیبایی ظاهر و اندام های زنان را بهبود خواهد بخشید.

عمل کوچک کردن سینه در اصطلاح تخصصی آن به نام ماموپلاستی شناخته می شود که با کمک شیوه های مختلف درمانی می توان اندازه و شکل سینه های بسیار بزرگ را بهبود و التیام بخشید و فرد بدون شرم، احساس خجالت و یا ناراحتی و همراه با اعتماد به نفس بیشتر در جامعه حضور پیدا کند.

بادی اسپلش چیست؟ + تفاوت بادی اسپلش با عطر در چیست؟

بیشتر بخوانید، بیشتر بدانید: قالب گیری دندان کودکان

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر بدین صورت است که ابتدا ژلی مخصوص را برای بی حس کردن این ناحیه از بدن به سینه های فرد مالیده و سپس با تشخیص پزشک نوع دستگاه لیزر مناسب برای تحریک بافت غدد و چربی سینه مشخص می شود. اشعه و امواج لیزر با انرژی سطح پایین خود باعث مایع کردن چربی ها شده و سپس این چربی ها را به وسیله یک لوله کوچک به سمت بیرون هدایت می کنند.

دقت داشته باشید که در این شیوه ممکن است که برشی کوچک برای وارد کردن لوله و خروج چربی ها در برخی از قسمت های سینه ایجاد شود. همچنین با کمک لیزر درمانی می توان سلول های پوست سینه ها را نیز تحریک کرد و پوست را که بر اثر بارداری، افزایش وزن، ژنتیک و یا بالا رفتن سن آویز و شل شده را با تولید کلاژن سفت و لیفت نمود.

دلایل عمل کوچک کردن سینه با لیزر چیست؟

دلایل متعددی را می توان برای انجام عمل کوچک کردن سینه نام برد که از جمله آن ها می توان به عدم زیبایی اندام و افتادگی سینه ها، مشکلات بهداشتی و احساس ناراحتی در ناحیه کمر و گردن، شانه ها و … برخی از بانوان به دلیل سنگینی بافت اضافه سینه اشاره داشت. این گونه از مشکلات علاوه بر تاثیر گذاری بر انگاره ذهنی باعث مختل شدن برخی از فعالیت های روزمره او نیز خواهد شد. بنابراین افراد به فکر راهکار درمانی برای حل این مشکل خود می افتند تا به شکلی مطلوب و کم خطر آن را التیام بخشند.

آموزش روتین مراقبت از مو + آشنایی با اصول مراقبت از موهای خشک و چرب

عوارض کوچک کردن سینه با لیزر چیست؟

همانطور که اشاره شد، در نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر به دلیل آب شدن چربی ها با اشعه دستگاه دیگر نیازی به ایجاد برش های متعدد بر روی سینه فرد نیست و بابت جای برش ها و بخیه های حاصل از جراحی جای نگرانی وجود ندارد. به طور کل می توان گفت که این شیوه ایمن و کم خطر بوده و عوارض جانبی آن حداقل است. شاید از عوارض انجام این کار را بتوان به احساس سوزش نسبی، خارش، کبودی و یا قرمزی پوست و محل برش برای ورود لوله دانست.

کوچک کردن سینه با لیزر

در این روش هیچگونه خون ریزی رخ نخواهد داد و طول دوره بهبودی شخص بسیار سریعتر از سایر روش ها می باشد، به طوریکه افراد بعد از حدود 2 الی 4 روز می توانند همچون گذشته به انجام کارهای روز مره خود بپردازند.

مراقبت های بعد از عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟

طول دوره درمانی شخص بسیار کوتاه بوده اما در همین مدت زمان اندک برای بهبودی کامل شخص لازم است که همواره نکاتی را مد نظر داشت. در یک دسته بندی کلی می توان بخشی از نکات مراقبتی لازم که بعد از نحوه انجام عمل جراحی سینه با لیزر توسط پزشک توصیه می شود را به صورت هر یک از موارد مطرح شده در قسمت ذیل بیان نمود:

  • تغذیه مناسب و انجام ورزش روزانه
  • عدم اعمال فشار بر روی سینه ها
  • مصرف داروهای مسکن تجویز شده توسط پزشک در صورت نیاز
  • پرهیز از بلندکردن اشیاء سنگین، ورزشهای سنگین و شنا کردن
  • در میان گذاشتن هرگونه مشکل یا نگرانی با پزشک معالج
  • پرهیز از خوابیدن بر روی سینه ها
از کجا بفهمیم رژ لب بدون سرب است؟ + معرفی بهترین رژ لب بدون سرب

و …

هزینه انجام لیزر برای کوچک کردن سینه چقدر است؟

هزینه ای که هر شخص بابت نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر باید بپردازد به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این عوامل می توان به نوع دستگاه، تعداد جلسات مراجعه، کلینیک و مهارت و تخصص پزشک مورد نظر و وضعیت سینه های فرد اشاره کرد. بنابراین بهتر است که برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و قیمت انجام این کار به نزد پزشکان حاذق و متخصص در زمینه نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر مراجعه کنید و بعد از معاینه و مشورت اولیه برای انجام این کار تصمیم بگیرید.

سخن پایانی

شما در این مقاله با لیفت سینه با لیزر آشنا شدید. همچنین از مراحل آن و مزایا و معایب آن آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جوای داده شود.

سوالات متداول

ماندگاری لیفت سینه با لیزر چقدر است؟

ماندگاری لیفت سینه با لیزر در مقایسه با جراحی ماستوپکسی موقتی است. البته اگر سایز و میزان افتادگی سینه ها زیاد بوده و فرد پس از انجام عمل باردار شود، ممکن است مشکل مجددا ظاهر شود. در صورتی که فرد قصد کاهش یا افزایش وزن داشته باشد باید به تدریج این کار را انجام دهد تا سینه ها تحت استرس قرار نگرفته و دچار افتادگی مجدد نشوند. البته طبق توصیه اکثر پزشکان عمل های زیبایی سینه بهتر است بعد از پایان دوران بارداری و شیردهی انجام شود؛ زیرا بارداری و شیردهی سینه ها و نتایج عمل زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

آشنایی با تزریق چربی به سینه + بهترین دکتر تزریق چربی به سینه چه کسی است؟
آیا با لیزر جای زخم ها ماندگار است؟

بخیه ها ممکن است توسط بافت طبیعی سینه پنهان شوند. اسکار های به جا مانده از بخیه های سطح پوست سینه، با گذشت زمان و انجام اقدامات درمانی، استفاده از کرم های موضعی و یا لیزر از بین می روند.
البته جراح برای ایجاد برش های جراحی سینه، آناتومی بدن شما را در نظر می گیرد و برش ها را در نواحی ایجاد می کند که کمترین اسکار پس از جراحی برای بیمار ایجاد شود.

پیشنهاد ما به شما

انواع لنز چشم

انواع لنز چشم

انواع لنز چشم لنزهای چشم دارای انواع مختلفی هستند و اگر به دنبال این هستید …

دیدگاهتان را بنویسید