جمعه , 14 اردیبهشت 1403
بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی

بررسی نکات مهم در خرید بهترین کرم پودر + معرفی بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی

داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از خواسته‌های هر فردیست چون این مسئله در زیبایی چهره تاثیر فوق العاده‌ای دارد. یکی از لوازم آرایشی که به زیباتر شدن پوست صورت کمک شایانی می‌کند کرم پودر نام دارد. برندهای مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید بهترین کرم پودر ها می‌پردازند.


فهرست مطالب


کرم پودر چیست؟

کرم پودر یکی از فاکتورهای مهم در آرایش است که به کمک آن‌ می‌توانیم پوستی صاف و یکدست داشته باشیم. کرم ‌پودرها باعث برطرف کردن نواقص صورت می‌شوند و زیبایی خاصی به چهره‌ها می‌دهند.

بهترین کرم پودر

البته بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند که کرم ‌پودرها را به همراه سایر مواد آرایشی مناسب مانند کانسیلر، پرایمر، فیکساتور، مرطوب‌کننده‌ و یا کرم‌ پودرهای فشرده (پنکک) نیز استفاده نمایند.

بررسی نکات مهم در خرید بهترین‌کرم پودر

  • نوع پوست

قبل از خرید کرم پودر باید نوع پوست خودتان را مشخص کنید که آیا پوست شما کدام یک از انواع پوست چرب، خشک، مختلط و حساس است و سپس اقدام به خرید بهترین کرم پودر نمایید. برای پوست‌های چرب به‌خاطر ظاهر براق و عمدتاً پر از جوش و لکه‌ای که دارند بهتر است از کرم پودرهای جامد، مات و فاقد چربی استفاده نمایند.

برای پوست‌های خشک کرم پودرهای مایع، آب‌رسان و چرب توصیه می‌شود تا با داشتن مواد مغذی و بافت نسبتا سنگین‌تر به شادابی و طراوت هرچه بیشتر پوست کمک کنند. اگر پوست حساس دارید در استفاده از کرم‌ پودرهایی که دارای پارافین، گلیسیرین، الکل و عطر هستند جدا خودداری نمایید.

کسانی که مقداری از پوست صورتشان مانند اطراف بینی چرب بوده و بقیه نواحی صورت آنها خشک است باید از کرم‌ پودرهایی که برای پوست‌های مختلط مناسب است استفاده کنند. حتی می‌توانند برای گرفتن نتیجه مناسب در فصول سرد از کرم پودرهای مرطوب و در فصول گرم از کرم پودرهای مخصوص پوست خشک استفاده کنند.

  • رنگ پوست

همیشه رنگ کرم پودر را کمی تیره‌تر از رنگ پوست خودتان انتخاب کنید تا پوشانندگی بهتری داشته باشد. رنگ‌های کرم‌پودر توسط شماره‌های عددی که بر روی بسته‌بندی محصول درج می‌شود مشخص می‌گردند.

بهترین دکتر غدد تهران

معرفی بهترین‌کرم پودر خارجی و ایرانی

با داشتن یک کرم پودر خوب می‌توان پوست صورت را صاف و یکدست کرد تا بتوان از آرایش صورت نتیجه مناسب و خوبی را گرفت. اما برای خرید بهترین کرم پودر باید به نکاتی مانند نوع و رنگ پوست خود دقت کنید. بعد از اینکه نوع پوستتان را مشخص کردید که هر کدام از انواع خشک، چرب، مختلط (چرب و خشک) یا حساس است نوبت به خرید کرم پودر مناسب پوست شما خواهد رسید. به‌خاطر اهمیت سلامتی پوست حتماً کرم پودر خود را از میان بهترین مارک‌ های کرم پودر موجود در بازار انتخاب کنید تا در آینده پوست صورت شما دچار مشکل نگردد.

بهترین‌‌کرم پودر خارجی

کرم پودر مک (MAC) – بهترین کرم پودر گریم دخترانه

کرم پودر تولید شده توسط برند مک نیز به دلیل پوشانندگی بالا، بافت نرم و سبک، پخش یکنواخت روی پوست جزو اسامی حاضر در لیست بهترین کرم پودرهای خارجی است. کرم پودر‌های مک با دو کد NW رنگ‌ های طبیعی گرم با پایه صورتی و NC رنگ‌ های طبیعی سردتر با پایه زرد تولید می‌شوند.

بهترین کرم پودر

این کرم پودر توسط اکثر میکاپ آرتیست ها و سلبریتی ها استفاده میشود. ترکیب کرم پودر با پنکک مک یک میکاپ جذاب را برای شما ایجاد خواهد کرد.

 کرم پودر استی لادر (Estee Lauder) – بهترین کرم پودر خارجی با پوشش دهی بالا

ساخت کشور انگلیس و یکی از محبوب ترین کرم پودر‌های خارجی در بازار است که جزو بهترین برندهای آرایشی نیز محسوب میشود. به دلیل پوشاندگی بالا، مقاوم بودن در برابر رطوبت و دوام بالا، مناسب برای مهمانی‌ های طولانی است. برای افرادی که در محیط‌ های شرجی و مرطوب زندگی می‌کنند نیز یکی از بهترین انتخاب‌ ها است.

بهترین کرم پودر

این کرم حتی در آرایش عروس و گریم نیز کاربرد دارد. ضد حساسیت بوده و آبرسانی بالایی دارد، هم چنین باعث شادابی و مانع از پیری زودرس پوست می‌شود. تناژ‌های رنگی کرم پور استی لادر Estee Lauder بسیار متنوع است و با تیره‌ ترین تا روشن‌ ترین رنگ پوست سازگاری دارد. وجود SPF10 در این محصول باعث شده که حداقل فاکتورهای یک کرم ضد آفتاب را نیز داشته باشد.

راهنمای خرید عطر زنانه + معرفی انواع ادکلن‌های زنانه

کرم پودر هدی بیوتی Huda beauty

کرم پودر خارجی و معروف هدی بیوتی که کرولتی فری بوده و فاقد هرگونه تست حیوانی میباشد. کرم پودر هدا مدل فکس فیلتر، در 30 شماره مناسب با هر نوع رنگ پوست ارائه شده است. استفاده از روغن آرگان در ترکیبات این محصول موجب آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست میشود.

کرم پودر هدی بیوتی Huda beauty

از دیگر ویژگی های این کرمپودر میتوان به ضد تعریق، فینیش طبیعی، ماندگاری بالا و دوستدار محیط زیست بودن آن اشاره کرد.

کرم پودر دیور فور اور – بهترین کرم پودر مخملی

فینیش طبیعی، چیزی بین مات و براق جلوه ای است که این کرم پودر روی پوست دارد. با داشتن SPF35، ماندگاری و دوام بالا (تا 24 ساعت) و خاصیت ضد تعریق توانسته جایزه Allure 2019 را نیز کسب کند. میزان کاور محصول را میتوانید با تکرار چند باره آن روی پوست بدون ایجاد هیچ گونه حس ماسیدگی یا خشک شدن و عدم تداخل در جریان تنفس پوستی بیشتر کنید.

کرم پودر دیور فور اور - بهترین کرم پودر مخملی

فرمولاسیون این محصول تا 86% پایه مراقبتی داشته و به پوست اجازه تنفس می‌دهد. در مورد این محصول، استفاده چندین و چندباره و تکرار لایه ها علت تیره شدن کرم پودر روی صورت است.

بهترین‌کرم پودر ایرانی

کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ Spf8 حجم 35 میل مای

مای یکی از بهترین برند های ایرانی در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی است. این شرکت کسب عنوان برند برتر در حوزه آرایشی و بهداشتی در سال 97 را در کارنامه خود دارد و محصولات آن به سایر کشور ها نیز صادر می شود.

کرم پودر تیوبی لانگ لستینگ Spf8 حجم 35 میل مای

این محصول که به شما کمک کند تا با زیرسازی درست بتوانید چهره‌ای بی‌عیب و نقص داشته باشید. در انتخاب کرم پودر به این توجه داشته باشید که قرار نیست رنگ پوست خود را تغییر دهید. تنها می‌خواهید رنگی یکدست در صورت خود داشته باشید. پس مناسب‌ترین رنگ برای شما رنگ پوست شما است. و بهترین معیار در نظر داشتن پوست گردن است تا پوست صورت و گردن شما دورنگ متفاوت نداشته باشد و زیباتر به نظر برسید. این کرم پودر مناسب انواع رنگ پوست است. اگر چه ترکیبات محصول فاقد چربی است، اما ماندگاری مناسبی روی پوست دارد.

راهنمای انتخاب بهترین رنگ رژ لب + بهترین رنگ رژ لب دخترانه 1402

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream، یک سطح کاملاً صاف و یکدست را برای شما ایجاد می‌کند و با پوشانندگی بسیار بالای خود تمام لک‌ها، جوش‌ها و نواقص صورت را به خوبی پوشش می‌دهد.

کرم پودر این لی مدل Vanilla Cream

این کرم پودر نیز از ماندگاری بالایی برخوردار بوده و در عین حال بافتی سبک و نرم دارد.

ویژگی های این محصول :

  •  دارای پوشش بسیار عالی و مناسب
  • ایجاد جلوه‌ای مات و طبیعی
  • مقاوم در برابر گرما
  • تعریق و رطوبت
  • ایجاد سطحی صاف و یکدست
  • ماندگاری و دوام بالا
  • بافت نرم و سبک
  • جلوه رنگ بسیار زیبا
  • جلوه رنگ مات
  • مناسب برای استفاده روزانه

کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt

کالیستا یک دیگر از برندهای ایرانی محبوب بین خانم‌ها می‌باشد که همواره محصولاتی باکیفیت و تأثیر گذار را تولید کرده است. کرم پودر کالیستا مدل Long Lasting And Matt، یک محصول بسیار باکیفیت است که جلوه ایی مات و زیبا را روی صورت ایجاد می‌کند.

این کرم پودر از ماندگاری و دوام بسیار خوبی برخوردار بوده و تا مدت‌های طولانی بدون تغییر روی پوست باقی می‌ماند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بافت نرم و مخملی آن اشاره کرده.

ویژگی های این محصول :

  •  ایجاد جلوه شاداب و یکنواخت
  • پوشش‌دهی مات مناسب
  • مناسب برای انواع پوست
  • بافت بسیار نرم و سبک
  • ماندگاری و دوام بالا
  • جلوه رنگ بسیار زیبا
  • پوشانندگی بسیار بالا
  • مناسب برای استفاده روزانه

کرم پودر شون سری Smoothing Matt

شون یک دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم آرایشی می‌باشد، که محصولاتی در رده جهانی تولید می‌کند، محصولات شون در واقع متعلق به سه کشور ایران، ترکیه و آلمان است که به‌صورت مشترک با هم کار می‌کنند.

کرم پودر شون سری Smoothing Matt، یک کرم پودر فوق‌العاده سبک و نرم بوده به‌طوری که بعد از استفاده هیچ گونه سنگینی روی پوست خود احساس نخواهید کرد. این محصول علاوه پوشانندگی بالا و ماندگاری خوب، حاوی SPF بوده و از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

ویژگی های این محصول :

  •  پوشانندگی بسیار خوب
  • کیفیت ساخت بالا
  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید
  • ماندگاری و دوام بالا
  • بافت نرم و سبک
  • جلوه رنگ بسیار زیبا
  • عطر و رایحه مناسب
  • ایجاد جلوه ایی مات
معرفی بیماری های شایع رحم و تخمدان در زنان

بهترین کرم پودر از نظر پزشکان

کرم پودر L’OREAL مدل INFALLIBLE 24H

کرم پودر لورآل مدل Infallible اولین محصولی است که تحت عنوان بهترین کرم پودر معرفی شده از طرف متخصصین پوست به شما معرفی می کنیم، این محصول با بافت سبک و ماندگاری بالای خود برای استفاده روزانه مناسب بوده و عیوب پوستی مثل جوش، کک و مک را پنهان می کند.

این کرم پودر فاقد چربی بوده و در ترکیبات خود مقادیر قابل توجهی SPF18 دارد. این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان علاوه بر پوشانندگی ضد آفتاب نیز می باشد تا بتواند پوست شما را از اشعه های مضر خورشیدی دور نگه دارد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول ضد آب بودن آن و در مقابل رطوبت رسانی عالی و طبیعی به پوست است.

کرم پودر cc میکاپ فکتوری

رم پودر cc میکاپ فکتوری محصولی آلمانی بوده که برای همه انواع پوست مناسب است. این محصول حاوی SPF10 می باشد تا از پوست شما در برابر اشعه های نامهربان خورشید محافظت کند. کرم پودری که فاقد پارابن بوده و از طرف پزشکان نیز توصیه می شود. کاور بالای این محصول باعث شده علاوه بر مصرف روزانه برای استفاده در مجالس مهم نیز مناسب باشد و با پوشاندن عیوب پوستی شما، ظاهری یک دست و زیبا برای شما ایجاد کند.

نکته مهم دیگر این است که این محصول جلوی نفس کشیدن پوست را نمی گیرد و از این جهت سبب بروز عارضه های پوستی مثل لک و جوش نخواهد شد. ترکیبات این کرم پودر کاملا طبیعی بوده و برای کسانی که به سلامت پوست اهمیت زیادی می دهند بسیار مناسب است.

کرم پودرAIRMAT بورژوا

کرم پودرAIRMAT بورژوا حاوی spf10 بوده و این یکی از مهم ترین دلایلی است که یک کرم پودر توصیه شده توسط پرشکان شناخته می شود. این محصول می تواند مدت ها بدون تغییر ظاهری روی پوست شما بماند و شما در طول روز نیازی به تمدید ارایش پیدا نکنید. هنگام خرید این محصول متوجه تنوع رنگی بالای این کرم پودر خواهید شد. ااین محصول یکی از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست های حساس و مستعد جوش است.

آشنایی با تزریق چربی به سینه + بهترین دکتر تزریق چربی به سینه چه کسی است؟

کرم پودر NARS

کرم پودر نارس محصول پرطرفدار دیگری است که با بافت سبکی که دارد در مقابل تعریق، گرما و رطوبت مقاومت زیادی از خود نشان می دهد؛ پس اگر حرکات زیادی دارید و پوست صورتتان مدام عرق می کند این محصول مناسب شماست و از طرف متخصصین پوست نیز تایید شده است. این محصول از ترکیبات هندوانه، تمشک و سیب تویلد شده تا بتواند به بهترین شما سلامت پوست شما را تضمین کند.

اضافه کنیم که این محصول برای انواع پوست مناسب می باشد. در نهایت باید گفت که مات کنندگی، کیکی نشدن پوست، آب رسانی، ماندگاری بالا، فاقد پارابن و سولفات… از خصوصیات مثبت دیگر این کرم پودر توصیه شده توسط پزشکان می باشد.

سخن پایانی

شما در این مقاله با کرم پودر آشنا شدید. همچنین از انواع کرم پودرهای خارجی و ایرانی آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

چگونه کرم پودر مناسب پوست مختلط را انتخاب کنیم؟

کرم پودر مناسب پوست مختلط باید به اندازه‌ای مات باشد که باعث براق شدن T-Zone نشود و در عین حال خاصیت آبرسانی هم داشته باشد تا قسمت‌های خشک صورت را پوسته پوسته نکند.

از کرم پودر قبل از ضد آفتاب استفاده کنیم یا بعد از آن؟

یکی دیگر از پرسش های رایج درباره کرم پودر این است که افراد نمی‌دانند اول کرم ضد‌ آفتاب بزنند یا کرم پودر. برنامه درست و اصولی در مراحل آرایش صورت این است که ابتدا صورت خود را بشویید تا هیچ ماده اضافه روی پوست و داخل روزنه‌های آن نباشد. سپس از کرم مرطوب کننده یا پرایمر (بسته به نوع و ماندگاری آرایش) استفاده کنید. در مرحله بعد مقدار کافی از کرم ضد آفتاب را روی صورتتان پخش کنید و چند دقیقه اجازه دهید تا کاملاً جذب شود. سپس از کانسیلر یا کرم پودر (بسته به نیازتان) استفاد کنید.

پیشنهاد ما به شما

بهترین دکتر غدد تهران

بهترین دکتر غدد تهران

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ متخصص غدد به انگلیسی Endocrinologist نامیده می‌شود. این متخصص پزشکی است …

دیدگاهتان را بنویسید