پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403
رژ لب مایع

رژ لب جامد بهتر است یا مایع؟ + معرفی بهترین رژ لب های مایع و جامد و 24 ساعته

رژلب مسئله مهمی در میکاپ بانوان است و در مرکز توجه قرار دارد؛ از این رو رنگ و حتی نوع رژلب در نتیجه‌ی نهایی تاثیر مستقیم دارد. رژلب‌ به صورت جامد و مایع، با رنگ‌های مختلف و برندهای گوناگونی در بازار موجود است. مهم است که بتوانید بهترین رژلب را انتخاب کنید تا آرایشی زیبا و بی‌نقص داشته باشید. تا به‌ حال اهمیتی برای جامد یا مایع بودن رژلب مصرفیتان قائل بودید؟ به تفاوت عملکرد این دو نوع رژلب توجه کرده‌اید؟ رژ لب مایع بهتر است یا جامد؟ با ما همراه باشید، با خواندن این مطلب، پاسخ سوال‌هایتان را دریافت می‌کنید.


فهرست مطالب


رژلب مایع چیست؟

این نوع رژلب تنوع رنگی کمی دارد و طیف‌های گوناگونی از یک رنگ را ارائه نمی‌دهد. رژلب‌های مایع رنگ‌هایی بسیار روشن و یا بسیار تیره دارند؛ بنابراین باید به رنگ پوست خود توجه کنید، چرا که ممکن است این رژلب‌ها با رنگ پوست‌تان سازگاری نداشته باشد؛ خصوصا اگر پوستی سبزه یا گندمی دارید. مزیت ویژه رژلب مایع، ماندگاری طولانی مدت‌ است و برای مناسبت‌هایی که امکان تجدید رژلب وجود ندارد گزینه بسیار مناسبی است. این رژ‌ها در دو نوع براق و مات در بازار موجود اند؛ نمونه براق رژهای مایع ماندگاری کمتری نسبت به نمونه مات آن دارند.

استفاده از رژلب مایع، نسبت به رژلب‌ جامد آسان‌تر است؛ برس ظریف این رژها، امکان کشیدین خطوط باریک را در گوشه‌های داخلی لب نیز فراهم می‌کند. رژلب مایع چربی کمتری دارد و روی پوست خشک می‌شود؛ بنابراین قبل از استفاده از این نوع رژلب‌ها حتما لب خود را با کمک بالم‌ لب مرطوب کنید و آب کافی بنوشید. در استفاده از رژلب مایع دقت کنید که مقدار زیادی از رژ، روی برس رژلب نباشد تا بیش از حد به لب‌تان رنگ ندهد.

رژلب جامد چیست؟

رژلب جامد حق انتخاب بیشتری به شما می‌دهد. تنوع رنگ و بافت رژلب جامد باعث شده محبوبیت بیشتری کسب کند. استفاده از رژلب جامد نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد و برای آرایش‌های ساده و طبیعی گزینه‌ی بسیار ایده‌آلی است. استفاده از رژلب جامد نیاز به دقت و مهارت بیشتری دارد و با خوردن غذا یا نوشیدنی به راحتی پاک می‌شود و ممکن است در طول روز، نیاز داشته باشید ۲ الی ۳ بار رژلب‌تان را تمدید کنید.

از دیگر معایب استفاده از رژلب جامد، ماندگاری کوتاه مدت است؛ این نوع رژ به راحتی از روی لب پاک می‌شود و با اولین برخورد با دندان، آن‌ها رنگی می‌کند. اگر معمولا لباس‌ سفید یا رنگ روشن می‎پوشید، حتما مراقب باشید که لباس‌هایتان برخوردی با لب‌تان نداشته باشد.

انواع رژ لب جامد:

این نوع به چند شکل مختلف تولید می شود که روش استفاده و نوع کاربرد آن نیز می تواند متفاوت باشد.

معمولی یا پیچی

این نوع رژ لب متداول‌ترین شکل است که در پوکه‌های پلاستیکی یا فلزی عرضه می‌شود. خانم‌ها به طریقه استفاده از این نوع رژ لب عادت کرده‌اند. تنها نکته‌ای که باید در مورداستفاده از این نوع رژ لب رعایت کرد این است که در زمان استفاده نباید ماده رژ لب را زیاد از پوکه خارج کرد زیرا بسیار شکننده است. وقتی درصد زیادی از رژ را با پیچاندن پوکه خارج کرده باشید ممکن است بر اثر فشار بشکند. رژ لب‌، شکسته یا غیرقابل‌استفاده می‌شود و یا استفاده از آن دشوار خواهد بود. در زمان استفاده، با یک پیچ ملایم فقط نوک رژ لب را از پوکه خارج کنید.

بررسی روتین پوست بعد از حمام مخصوص یک خانم لاکچری + نکات مهم روتین پوستی بعد از حمام

 مدادی

نوع دیگری از رژ لب جامد که با الهام از مدادهای پرکاربرد آرایشی ساخته شده و ظاهری مانند آنها دارد. مهم‌ترین مزیت رژ لب مدادی، آرایش لب دقیق‌تر و تمیزتر به‌واسطه تسلط بیشتر روی آرایش لب است. رژ لب مدادی همانند رژ لب معمولی تنوع رنگ بالایی دارد. به علت دقت و ظرافت نوک رژ لب مدادی، می‌توان آن را بدون مداد لب استفاده کرد.

کاسه‌ای یا پالتی

این نوع رژ لب جامد معمولاً مورداستفاده آرتیست میکاپ‌ها بوده و با براش‌های آرایشی روی لب استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزیت این نوع رژ لب این است که مانند پالت سایه امکان ترکیب چند رنگ و رسیدن به رنگی خاص و منحصربه‌فرد را برای آرایشگر یا گریمور فراهم می‌کند. این نوع رژ لب در آرایش‌های روزانه کاربرد چندانی ندارد چون استفاده از آن‌وقت گیر بوده و نیاز به تجربه دارد.

مزایای رژ لب جامد چیست؟

  • بعد از استفاده از رژ لب متوجه می‌شوید که درخشندگی خاص و زیبایی به لب‌های شما می‌دهد.
  • این رژ لب تنوع زیادی در رنگ و بافت دارد که این باعث می‌شود شما بتوانید بر اساس سلیقه و پوست خود رژ لب خود را پیدا کنید.
  • این رژ لب حاوی لوسیون، ویتامین، روغن، رنگ‌دانه و مواد ضدآفتاب هستند که برای لب شما بسیار مفید است.
  • شاید بزرگ‌ترین مشکل رژ لب جامد این باشد که استفاده از آن را باید هرچند ساعت یک‌بار، تجدید کرد به همین علت حتی در میهمانی‌ها و خارج از منزل رژ لب عضو جدانشدنی از کیف وسایل آرایشی خانم‌ها است. اما خانم‌ها این مورد را هرگز به‌عنوان یک مشکل نپذیرفته‌اند و کاملاً به آن عادت کرده و کنار آمده‌اند.
  • واقعیت این است که رژ لب جامد همیشه ظاهری رسمی و مجلسی‌تر دارد و در نتیجه برای میهمانی‌ها مناسب‌تر است. بعضی افراد رژ لب جامد را نمی‌پسندند زیرا این رژ لب آنها را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.

تفاوت رژ لب مایع با جامد چیست؟

مهم ترین تفاوت های رژ لب های جامد و مایع به شرح زیر است:

  • رژ لب های جامد نسبت به انواع رژ لب های مایع ماندگاری بیشتری دارند.
  • رژ لب های مایع از تنوع بافت بیشتری برخوردار هستند که سلایق بیشتری را پوشش می دهد.
  • رنگدانه های رنگی و پوشش دهی رژ لب های جامد بیشتر از رژ لب های مایع است.
  • استفاده از رژ لب های جامد نسبت به رژ لب های مایع زمان بر تر است.

آیا رژلب مایع بهتره یا مدادی یا از این ماتیکی ها؟

رژ لب‌های مایع میزان خیلی زیادی رنگدانه یا پیگمنت دارند و بنابراین رنگ قوی‌تر و بیشتری روی لب ایجاد می‌کنند. به همین دلیل این نوع رژ لب‌ها برای کسانی که لب‌های نازک و کوچکی دارند، انتخاب مناسبی است؛ زیرا رنگدانه‌های قوی آن لب‌ها را پرتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. این رژ لب‌ها به همان شکلی که روی لب قرار گرفته‌اند، خشک می‌شوند و معمولا جلوه مات و مخملی به لب‌ها می‌بخشند (مگر اینکه از برق لب که نوعی رژ لب مایع است، استفاده کرده باشید). زود خشک شدن این رژها باعث می‌شود رنگ رژ به دندان نرود و همچنین هنگام نوشیدن جای رژ روی لیوان باقی نماند.

عدم نیاز به خط لب مزیت دیگری است که استفاده از این رژ لب‌ها دارد. با رژ لب‌های مایع می‌توان خطوط دقیق و واضحی روی لب‌ها کشید و دیگر نیازی به استفاده از خط لب نیست. علاوه بر این یک تفاوت بین رژ لب مایع و انواع دیگر رژ لب، ماندگاری بالای آن‌هاست. تنها با زدن یک لایه، تمام طول روز رژ لب روی لب‌های‌تان می‌ماند و نیازی به تجدید رژتان نخواهید داشت؛ به نحوی که رژ لب مایع برخی برندها حتی تا 12 ساعت ماندگاری دارند. بنابراین استفاده کم از این رژ لب‌ها باعث می‌شود رژتان به این زودی‌ها تمام نشود و بنابراین با تهیه این نوع محصولات به نحوی می‌توانید در هزینه‌های‌تان صرفه جویی کنید.

هیپوتالاموس چیست؟ + بررسی ساختار و عملکرد غده هیپوتالاموس و تالاموس

از طرف دیگر همان طور که پیش از این درباره تفاوت رژ لب مایع با رژ لب مدادی اشاره‌ای داشتیم، تفاوت رژ لب مایع با جامد در نوع و درصد حلالی است که در آن به کار رفته است. در ساخت رژ لب‌های مایع از الکل بیشتری استفاده شده و همین مورد در بسیاری از مواقع باعث خشک شدن لب‌ها می‌شود. بنابراین اگر لب‌های خشک و پوسته پوسته‌ای دارید، ترجیحا از رژ لب مایع استفاده نکنید. با این حال اگر همچنان طرفدار استفاده از این رژ لب‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم محصولاتی را تهیه کنید که دارای مواد آبرسان و مرطوب کننده هستند. علاوه بر این می‌توانید یک برق لب یا بالم لب به همراه داشته باشید و پس از استفاده از رژ لب مایع، مرتبا لب‌های‌تان را با آن مرطوب کنید تا پس از گذشت چند ساعت دچار خشکی لب نشوید.

معرفی بهترین رژ لب های مایع و جامد و 24 ساعته

رژ لب یکی از اصلی‌ترین اجزای آرایش است. استفاده از رژ لب حتی بدون استفاده از سایر اقلام آرایشی می‌تواند به چهره شما روح ببخشد و جذابیت شما را دو چندان کند. در کیف لوازم آرایش هر خانم شما می‌توانید مجموعه‌ای از چند رنگ رژ لب پیدا کنید. رژ لب‌ها در دو نوع رژ لب جامد و رژ لب مایع تولید می‌شوند و هر کدام مزایای خاص خود را دارند.

بهترین رژ لب مایع

1- MAC Retro Matte Liquid Lipcolour رژ لب مایع مک

این رژ لب مات برند MAC پرچمدار بهترین رژ لب مایع در لیست ما است؛ با رنگ‌های بسیار کاربردی و جذاب و البته فوق‌العاده مات که زیبایی آرایش شما را چند برابر می‌کند.

 MAC Retro Matte Liquid Lipcolour رژ لب مایع مک

2- NARS Velvet Lip Glide رژ لب مایع نارس

اگربه دنبال یک رژ لب مایع براق می‌گردید و دوست دارید که لب‌هایتان مثل مخمل نرم باشد و بدرخشد، این محصول بهترین رژ لب مایع گزینه‌ای برای انتخاب شما است. پس شک نکنید و از بین دنیای رنگی این رژ‌ها رنگ مناسب خود را پیدا کنید.

3- رژ لب مایع گلدن رز

بهترین رژ لب مایع گلدن رز بافت سبکی داشته با پوشش دهی کامل لب‌ها ظاهری مات و جذاب برای آنها به وجود می‌آورد. این محصول با فرمولاسیون مغذی خود و دارا بودن موادی همچون ویتامین E و روغن آووکادو موجب نرم و مرطوب ماندن لب‌ها شده و از خشکی آنها جلوگیری می‌کند.

رژ لب مایع گلدن رز

پرفروش ترین رنگ رژ لب مایع گلدن رز بر روی لب‌ها حس چسبندگی و سنگینی ایجاد نکرده و در کنار داشتن رنگ‌دانه‌های غنی از ماندگاری بالایی نیز دارد. گلدن رز بهترین مارک رژ لب مایع است که توسط کشور ترکیه تولید وعرضه می‌شود و طرفداران زیادی دارد.

4- رژ لب مایع نوت سری Long wearing

رژ لب مایع براق نوت مدل Long wearing حاوی روغن ماکادمیا و ویتامین E است که با استفاده از آنها پالمیتیک اسید پوست را تنظیم می‌کند و باعث مرطوب نگه‌داشتن پوست گردیده و از ترک‌خوردگی و خشک شدن آن جلوگیری به عمل می‌آورد.

 رژ لب مایع نوت سری Long wearing

بهترین برند رژ لب مایع لب‌ها را در برابر اشعه‌های مضر خورشید، سیگار و آلودگی هوا حفاظت کرده و در نهایت پوششی براق و زیبا با ماندگاری بالا بر روی لبان شما ایجاد می‌کند.

جراحی بوکال فت (تخلیه چربی دهانی) چیست؟ + هزینه عمل بوکال فت چقدر است؟

بهترین رژ لب جامد:

1- رژ لب جامد مات کالیستا

بهترین رژ لب جامد و در این جا رژ لب جامد مات کالیستا دارای تنوع رنگی 12 تایی بوده و برای همه سلیقه‌ها و افراد حرفی برای گفتن دارد. هر لباسی که می‌پوشید، هر جایی که می‌روید و هر کاری که می‌کنید، این محصول با شما همراه است و با تقویت زیبایی‌تان به اعتماد به نفس شما کمک خواهد کرد. رژ لب مات کالیستا جلوه‌ای طبیعی بر لب‌ها ایجاد کرده و آن‌ها را درشت و برجسته نشان می‌دهد.

درخشش لب‌ها برای بسیاری از افراد ناخوشایند است و انعکاس نور از آن‌ها می‌تواند حس بدی به آن‌ها بدهد و یا باعث شود فکر کنند آرایششان غیر طبیعی است. این محصول حالت پوسته پوسته ایجاد نمی‌کند و با این که مات است قابل تجدید می‌باشد. هر چند با استفاده از آن نیازی به تجدید پی در پی ندارید و بهترین رژ لب جامد بر لب‌هایتان باقی می‌ماند. حالت نچرال رژ لب جامد مات کالیستا باعث برآمدگی لب‌ها می‌شود و شما را جذاب نشان می‌دهد.

این محصول لب‌ها را به شکل یکنواخت می‌پوشاند و آن‌ها را صاف و نرم، مات و طبیعی و بزرگ و برجسته می‌کند. رژ لب جامد مات کالیستا خشک نمی‌شود و برای آرایش‌های روزانه سبک و ست کردن لب با آرایش دودی چشم مناسب است. بهترین رژ لب جامد فاقد پارابن و مواد شیمیایی مضر است و با ویتامین و مواد مغذی پوست را تقویت می‌کند. می‌دانید که تغذیه لب و ویتامین رسانی به آن در واقع وظیفه بالم لب است؛ اما این محصول کار را یکسره می‌کند و پیری زودرس را به تعویق می‌اندازد.

2- رژ لب جامد Aqua Charming شون

این محصول همچنین با آووکادو و ویتامین E غنی شده است و از این رو بسیار مغذی است. آووکادو مرطوب کننده و آبرسانی عمقی است و خود سرشار از ویتامین‌ها و اسیدهای چرب مفید برای پوست می‌باشد. عصاره این میوه علاوه بر جلوگیری از خشکی و رفع پوسته پوسته و ترک لب‌ها، انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد و سبب افزایش خاصیت کشسانی می‌شود. رژ لب جامد Aqua Charming شون نرم کننده‌ای بی‌مثال است، اما درباره اثر درخشندگی آن باید گفت که با رژ لب مایع درخشان برابری نمی‌کند. بسیاری از برق لب‌ها تنها برای اکلیلی کردن و یا براق نمودن لب‌ها فرموله شده اند و مانند رژ لب جامد Aqua Charming شون دارای پیگمنت رنگی بالا نیستند.

این محصول با دارا بودن ویتامین و آنتی اکسیدان ترمیم کننده است و همچنین ضد التهابی قوی می‌باشد. اگر پوست لبتان زخم شد و یا آثار پیری را بر آن مشاهده کردید، زمان آن رسیده که از محصولی مانند بهترین رژ لب جامد و در این جا رژ لب جامد Aqua Charming شون بهره ببرید. این محصول نه تنها ترک و خشکی را التیام می‌بخشد، بلکه از بروز دوباره آن جلوگیری کرده، جای آن را نیز احیا و بازسازی می‌کند.

رژ لب جامد Aqua Charming شون کلاژن سازی پوست را افزایش می‌دهد و با اثر رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند. آفتاب نیز یکی از عواملی است که می‌تواند پوست لب را تضعیف کند و این رژ لب فوق العاده از لب‌ها در برابر خورشید محافظت می‌کند. با این که اثر این محصول مات نیست، اما اثر چربی و سنگینی بر پوست به وجود نمی‌آورد و درخشش خود را با حالتی تازه و سبک ایجاد می‌کند. داشتن لب‌هایی روشن و درخشان باعث می‌شود که جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید و یادآور روزهای گرم تابستان است.

کاشت مو

ماندگاری رژ لب جامد Aqua Charming شون بالا است و پخش نشده و تغییر رنگ نمی‌دهد. این محصول از التهاب و ترکیدگی لب نیز جلوگیری کرده و اعتماد به نفس را ارتقا می‌دهد.

3- رژ لب جامد الیزا مدل Mini شماره ۱۶

رژ لب جامد الیزا مدل Mini شماره ۱۶ یک محصول ایرانی است. این محصول ادعا می کند که فاقد هرگونه فلزات سنگین است. رنگ این رژ تناژ بنفش دارد و رنگی بین بنفش و صورتی است. این رژ روی لب نه چرب است و نه مات است بلکه به صورت طبیعی روی لب می نشیند. این محصول بدون بو نیست و در صورت حساسیت داشتن به این نکته توجه داشته باشید.

4- رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای

رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای پوشش دهی فوق العاده‌ای دارد و جلوه‌ای که روی لب‌ها ایجاد می‌کند مات است، اما تفاوت آن با سایر رژ لب‌های مات این است که علاوه بر دارا بودن ماندگاری بالا، ظاهر برجسته‌ای به لب‌ها می‌دهند و باعث افزایش حجم آن‌ها می‌شود. این محصول نرم کننده است و بافتی روان دارد. به این شکل پوست لب نرم و مرطوب شده و آب و رطوبت آن تبخیر نمی‌شود، همواره باطراوت و زیبا می‌ماند.

رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای بهترین رژ لب جامد است، چرا که جذابیت لب‌ها را در طول روز حفظ می‌کند و فاقد مواد مضر برای پوست است. این محصول می‌تواند کل تمرکز آرایشتان را بر لب‌ها بگذارد و با مات بودن خود بسیار طبیعی باشد. پیگمنت رنگی رژ لب جامد Stay Matt بلک دایموند مای بسیار بالا است و ظاهری یکدست به وجود می‌آورد که تفاوت رنگی ندارد. بهترین رژ لب جامد قادر است به لب‌هایتان فرم بدهد و آن‌ها را جلو آمده نشان دهد. اگر طرفدار آرایش‌های غلیظ نیستید، این محصول جلوه طبیعی خوبی به شما هدیه داده و رنگ‌های روشن آن برای شما مناسب اند

بهترین مارک رژ لب مایع ۲۴ ساعته

1- رژ لب مایع توفیسد

رژ لب مایع توفیسد یک رژ لب مایع و مات است که توسط برند آرایشی Too Faced تولید شده است. این رژ لب از خاصیت مات و ماندگاری طولانی مدت برخوردار است و باعث می‌شود لب‌ها ظاهری جذاب و زیبا داشته باشند.

رژ لب مایع توفیسد دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که در کمترین زمان ممکن روی لب خشک می‌شود و پوششی بسیار مخملی و مات به لب‌ها میدهد. این رژ لب حاوی رنگ‌های بسیار زیبا و گوناگونی است که برای هر سلیقه‌ای مناسب می‌باشد.

ترکیبی از روغن‌های مغذی در فرمولاسیون این رژ لب باعث می‌شود لب‌ها نرم و لطیف به نظر برسند و از خشکی و ترک خوردگی جلوگیری کنند. همچنین، این محصول حاوی عصاره‌های مرطوب‌کننده است که به لب‌ها رطوبت و نرمی میدهد.

از مهمترین ویژگی های این محصول می‌توان به ماندگاری بالا در طول روز، عدم تغییر شکل و لکه‌برداری، و حس خنکی و راحتی که برای لب‌ها فراهم می‌کند، اشاره کرد و با توجه به ویژگی هایی که دارد آن را جزو یکی از بهترین مارک رژ لب مایع 24 ساعته دانست.

چگونه با آرایش لب های خود را پرتر و برجسته تر نشان دهیم؟ + ترفند آرایشی برای برجسته کردن لب

2- رژ لب مایع مات کیکو

رژ لب کیکو یک رژ لب مایع با پوشش مات و ماندگاری بالا است که توسط برند کیکو تولید می‌شود. این محصول دارای ویژگی‌های بسیار جذابی است که باعث ایجاد بهترین تجربه رژ لب را برای شما می شود.

فرمولاسیون این رژ لب مات و بدون درخشش است. با این ویژگی، این رژ لب به شما امکان می‌دهد تا ظاهری مات و به همراه دوام بالا را در طول روز داشته باشید. همچنین، این محصول حاوی روغن‌های مرطوب‌کننده می‌باشد که باعث نرمی و لطافت لبان شما می‌شود.

پوشش این رژ لب بسیار قوی است. با استفاده از یک لایه از این محصول می‌توانید به طور کامل رنگ و پوسته لب را بپوشانید. این رژ لب دارای رنگ‌های جذاب و متنوعی است که به شما امکان می‌دهد رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

ماندگاری این رژ لب نیز بسیار بالاست. با استفاده از این محصول، می‌توانید مدت زمان زیادی را از رنگ و رژی بودن لب لذت ببرید. فرمولاسیون منحصر به فرد این محصول باعث می‌شود که رژ لب روی لبان شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و در برابر عوامل خارجی سریع از بین نرود.

سخن پایانی

شما در این مقاله با رژ لب جامد و مایع آشنا شدید. همچنین از بهترین مارک های آنها آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

آیا با افزایش سن رنگ رژ هم تغییر می کند؟

این پدیده کاملاً طبیعی است که با بالا رفتن سن لبه نیز پیر شود. به طور قطع از رنگی که در 20 سالگی برای رژ لب استفاده می کردید نمی توانید در سن 60 سالگی هم استفاده کنید. با افزایش سن پوست تیره تر شده و از شادابی و درخشش آن کاسته می شود. پوست لب نیز رنگ پریده تر می شود و سرخی و شادابی خود را از دست می دهد. شاید تا قبل از 50 سالگی استفاده از برق لب ایده خوبی باشد، اما بعد از این سن هرگز از برق لب استفاده نکنید. البته استفاده از رنگ های روشن اشکالی ندارد. در صورتی که اعتدال رعایت شود و افراط نکنید، استفاده از رنگ های قرمز، نارنجی و صورتی بین 20 تا 60 سالگی مناسب است. با افزایش سن، لب ها نیز چروک می شود، به منظور جلوگیری از نمایان شدن این چروک ها توصیه می شود از رژ لبهای مات و خشک استفاده نکنید رژ لب های چرب که بافت خامه ای دارند برای این سن مناسب تر هستند.

رژ لب مات بهتر است یا براق؟

اگر لب‌های قلوه‌ای و حجیمی دارید از رژ لب‌های مات استفاده کنید، اما اگر لب‌های شما باریک هستند رژ لب‌های براق برای شما مناسب‌ترند، چون این رژ لب‌ها برعکس رژ لب ماتِ تیره رنگ حجم لبهایتان را کوچکتر از قبل نشان نخواهند داد. اگر پوست سفیدی دارید بهتر است از رژلب‌های براق رنگ روشن استفاده کنید، چون رژ لب‌های مات و رنگ روشن پوست سفید را رنگ پریده نشان می‌دهند. در صورتی که ماندگاری رژ لب برایتان اهمیت دارد و برای مدت‌های طولانی در بیرون از منزل به سر می‌برید رژ لب مات بزنید، چون رژ لب‌های مات نسبت به رژ لب‌های براق ماندگاری بالاتری دارند و نیاز به تمدیدِ ساعت به ساعت نخواهند داشت.

پیشنهاد ما به شما

بهترین دکتر غدد تهران

بهترین دکتر غدد تهران

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ متخصص غدد به انگلیسی Endocrinologist نامیده می‌شود. این متخصص پزشکی است …

دیدگاهتان را بنویسید