شنبه , 8 اردیبهشت 1403
جدیدترین رنگ لنز چشم

جدیدترین رنگ لنز چشم

لنزهای تماسی رنگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که رنگ طبیعی چشم را به طور نامحسوس بهبود بخشيده یا به طور کامل تغییر می‌دهند. آنها به شما این امکان را می‌دهند که اگر به دنبال یک ظاهر جدید و چشمگیر هستید، ظاهر خود را ارتقاء دهید یا ظاهر دیگری را امتحان کنید. در این مطلب قصد داریم بهترین لنز رنگی در سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم با ما همراه باشیدلنزهای رنگی زیادی در بازار موجود است، اما ما تنها چهار لنز رنگی پرفروش در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ (تاکنون) را در ایران لنز فهرست کرده‌ایم. اگر اطلاعاتی در مورد لنزهای رنگی و ویژگی‌ها یا مزایای آنها نمی‌دانید، این فهرست مانند هر مکان دیگری برای شروع خوب است. در مقایسه با رتبه‌بندی سال قبل، هیچ تغییر عمده‌ای در رتبه‌بندی امسال صورت نگرفته است و AIR OPTIX COLORS همچنان از نظر محبوبیت در رتبه اول قرار دارد.


فهرست مطالب


انواع رنگ لنز چشم

  1. رنگ لنزهای طبیعی: این نوع لنزها به طور طبیعی رنگ چشم‌ها را تغییر می‌دهند و جلوه‌ای طبیعی و زیبا ایجاد می‌کنند. رنگ لنزهایی مانند آبی، سبز، خاکستری و بنفش از جمله محبوب‌ترین‌ها هستند.
  2. رنگ لنزهای فانتزی: این نوع لنزها طرح‌ها و الگوهایی منحصر به فرد دارند که به چشم‌ها شکل و جلوه‌ای غیرطبیعی می‌بخشند. رنگ لنزهایی مانند رنگ‌های نقره ای، طلایی، قرمز و زرد از جمله پرطرفدارترین‌ها هستند. همین هم باعث موجود بودن این نوع رنگ لنز چشم در بین بهترین رنگ لنز چشم در جهان است.
  3. رنگ لنزهای نرم: این نوع لنزها از مواد نرم و ارگونومیک ساخته شده‌اند که راحتی و راحتی استفاده را افزایش می‌دهند. آن‌ها در بسیاری از رنگ‌ها و الگوها در دسترس هستند و می توانند به طور موقت یا دائمی استفاده شوند.
  4. رنگ لنزهای تخصصی: این نوع لنزها برای استفاده‌های خاص مانند تغییر رنگ چشم‌ها در فیلم‌ها، تئاتر و عکاسی حرفه‌ای طراحی شده اند. آن‌ها در رنگ‌ها و الگوهای بسیاری در دسترس هستند و قابلیت ایجاد تغییرات دقیق در رنگ چشم‌ها را دارا هستند. رنگ لنز چشم تخصصی به عنوان لنزهایی‌ست که بیشترین استفاده را در بین بازیگران دارد.

جدیدترین لنز چشم کدام است؟

با توجه به سرعت رشد فناوری ساخت و تولید لنز در دنیا، نمی توان تنها یک نوع لنز را جدیدترین نوع لنز معرفی کرد، با این حال می توان چندتا از لنزهای چشمی را که به تازگی تولید شده اند و یا در شرف تولید هستند را به عنوان جدیدترین لنز چشم نام برد. که از جمله آنها عبارتند از:


1- جدیدترین لنز بیونیکی:
اخیرا یک شرکت آمریکایی نوعی لنز رنگی بیونیکی طراحی کرده است که بر اساس اعلام این شرکت کاشت آن بدون درد بوده و برای همیشه فرد را از عینک بی نیاز می کند. این لنز توسط دکتر گارت وب از شرکت Ocumetics Technology طراحی شده، دیدی فراتر از حالت استاندارد 20-20 ارائه کرده و به بیماران اجازه خواهد داد تا سه برابر بهتر ببینند.لنز بیونیکی جدید که بعد از هشت سال تحقیق و بررسی ساخته شده است، در اوایل سال 2018 در کنفرانس جراحی انکساری چشم و آب مروارید به جهان معرفی شد. لنز Ocumetics بجای عملکرد مشابه لنزهای بینایی، مانند عمل جراحی مروارید عمل کرده و به عدسی طبیعی چشم می‌چسبد. این رویکرد را می‌توان بطور سرپایی انجام داد و شامل ریختن محلول سالین به همراه لنز درون چشم توسط یک سرنگ است. لنز تا شده پس از 10 ثانیه باز می‌شود و بر روی عدسی چشم قرار می‌گیرد.

جدیدترین لنز چشمی با قابلیت عینک آفتابی

یکی دیگر از جدیدترین لنز چشمی که به تازگی تولید شده است، ساخت لنز چشمی هوشمند با قابلیت عینک آفتابی می باشد. لنز چشمی مذکور که در آمریکا تولیدشده برای اولین بار دارای خاصیت فوتوکرومیک است و در صورتی که در معرض تابش نور شدید آفتاب قرار بگیرد، تاریک تر می شود.اما در شرایط نوری عادی یا در تاریکی این لنز در شرایط عادی قرار خواهد داشت تا نور عادی برای دیدن محیط اطراف به چشم منتقل شود. البته این لنز هم مانند دیگر لنزهای چشمی از قابلیت اصلاح عیوب انکساری و تصحیح وضعیت دید برخوردار است و به طور مرتب و بر اساس میزان نور دریافتی از محیط اطراف تیره و روشن می شود.

آشنایی با تزریق چربی به سینه + بهترین دکتر تزریق چربی به سینه چه کسی است؟

این لنز که Acuvue Oasys نام دارد، توسط موسسه Johnson Vision Care تولید شده و برای حداکثر 14 روز استفاده مداوم افراد دوربین و نزدیک بین مناسب است. همچنین برخی افراد آستیگمات هم می توانند از این لنزها استفاده کنند.
در حال حاضر آخرین آزمایش ها برای تولید نهایی لنزهای یادشده در جریان است و قرار است عرضه آنها در نیمه اول سال 2019 آغاز شود. قیمت این محصول هنوز اعلام نشده است.این لنز را شرکت «جانسون اند جانسون» به تازگی رونمایی کرده که چنین فیلتری را مستقیما روی چشم افراد قرار می دهد تا اشعه های مافوق بنفش را بدون نیاز به عینک مسدود کند. البته افرادی که رنگ چشمان شان روشن است احتمالا هنگام استفاده از این محصول زیر آفتاب احساس عجیبی می کنند.

لنزهای جدید این شرکت توسط سازمان غذا و داروی آمریکا تایید شده است. این نخستین لنزهای مجهز به چنین فناوری است. این لنزها را می توان به مدت دو هفته استفاده کرد.هر لنز مجهز به افزودنی فتوکرومیک است که اشعه مافوق بنفش را مسدود می کند. این لنزها برای مصرف روزانه ساخته شده اند و افراد نزدیک بین و دوربین می توانند از آن استفاده کنند.

بهترین برند لنز برای چشم ضعیف

همان طور که می‌دانید استفاده و تولید لنزهای چشمی روز به روز در حال افزایش است. این لنزها با تکنولوژی‌های پیشرفته در حال تولید لنزهای چشمی می‌باشند. بیشتر برندهای موجود در بازار ایران که البته بهترین برندها می‌باشند عبارتند از لنزهای ساخت آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، کره و برزیل.ما در اینجا قصد داریم که بهترین برندهای لنز برای چشم و همچنین قیمت لنز برای چشم را برایتان توضیح دهیم که در هنگام خرید لنز سردرگم نشوید.

جدیدترین رنگ لنز چشم

برند Johnson & Johnson

اجازه دهید کمی در مورد این برند امریکایی توضیح دهیم. جانسون اند جانسون، لنزهای خود را با نام ACUVUE وارد بازار کرده است و شما مستقیما نام Johnson and Johnson را روی جعبه این لنزها نمی بینید.برند Johnson & Johnson یکی از بهترین برند در حوزه تولید لنزهای چشمی در دنیا می‌باشد. ماده سیلیکون هیدروژل توسط همین برند ساخته شده است که امروزه در تولید همه لنزها از آن استفاده می‌شود.

در لیست قیمت بهترین مارک لنز چشم ما، این برند جایگاه نخست را اشغال کرده است؛ چرا که لنزهای ACUVUE با فناوری های روز ساخته می شوند و بسیار راحت هستند. آن ها سبک هستند، چشم ها را مرطوب نگه می دارند و اجازه ورود اکسیژن به چشم را می دهند. به همین دلیل شما اصلا متوجه سنگینی و آزار لنزها در چشم تان نمی شوید. اگر قصد دارید به صورت مداوم از لنزهای تماسی نمره دار استفاده نمایید، پیشنهاد می کنیم سراغ این برند بروید.

برند Acuvue

پیشتر اشاره کردیم که این برند، زیر مجموعه برند جانسون اند جانسون بوده و این برند لنزهای خود را با این نام تجاری روانه بازار کرده است. این لنزها، بدون شک از برترین برند لنزهای تماسی موجود در بازار است..Acuvue  تحت نظر کمپانی Johnson & Johnson است و از تکنولوژی بسیار پیشرفته برخوردار می باشد.جالب است بدانید که این شرکت محصولی را به بازار عرضه کرده است که از چشم در برابر اشعه‌های مضر محافظت می‌کند.

کاشت مو

برند Bausch and Lomb

شرکت آمریکایی Bausch & lomb در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد و انقلابی را در لنزهای چشمی به وجود آورد! این برند توانسته است لنزهای طبی و رنگی با کیفیتی را تولید کند که مورد توجه بسیاری از متخصصین چشم قرار گیرد.کیفیت بالای این برند باعث شده است که این لنز در چشمتان احساس راحتی داشته باشد و چسبندگی مناسب به قرنیه آن، از بروز خشکی چشم جلوگیری کند. جالب است بدانید که لنزهای بوش اند لومب جزو لنزهایی هستند که بیشترین نفوذ پذیری اکسیژن را دارا هستند؛ همچنین آن ها رطوبت چشم ها را حفظ می کنند و شما خشکی چشم را تجربه نمی کنید.

برند Cooper Vision

این برند یکی از سازنده‌های لنزهای تماسی است که کار خود را از دهه ۱۹۸۰ در کشور انگلستان کار خود را آغاز کرده است. تمرکز این شرکت بیشتر بر روی تولید لنز طبی برای افرادی است که از ناراحتی چشم و نقص بینایی رنج می‌برند.
لنزهای این برند آن چنان نرم و مرطوب هستند که اصلا باعث اذیت چشم نمی‌شوند. بر همین اساس قیمت لنز برای چشم ضعیف این برند کمی بالاتر از سایر برندها می‌باشد.این لنزها در انواع روزانه، ماهانه و سالانه تولید می‌شود.

بهترین لنز رنگی

لنز رنگی ایراپتیکس (airoptix)

لنز طبی رنگی ایراپتیکس (airoptix) محصول شرکت سیباویژن آمریکا Cibavion است و برترین مارک لنز طبی رنگی در اکسیژن رسانی به چشم محسوب می‌شود. این لنز از فناوری سیلیکون هایدروژل بهره برده که باعث آبرسانی بالای این محصول شده است. این لنزها رنگی و طبی رنگی هستند که برای افزایش زیبایی طبیعی چشمان شما طراحی شده‌اند و در عین حال چشمانتان در تمام طول روز احساس راحتی خواهد داشت. این لنز رنگی از خشکی چشم جلوگیری می‌کند و بهترین انتخاب برای کسانی است که مستعد خشکی چشم هستند یا مدت زمان طولانی مطالعه و یا با مانیتور کار می‌کنند.لنز طبی رنگی ایراپتیکس در ۹ رنگ قابل توجه عرضه می‌شود: آبی، آبی درخشان، طوسی، سبز جواهر، سبز، خاکستری، فندقی، عسلی و قهوه‌ای.

جدیدترین رنگ لنز چشم

لنز رنگی فصلی فرشلوک Freshlook ColorBlends

لنز فرش‌لوک محصول کمپانی آمریکایی «سیباویژن» است و یکی از محبوب‌ترین لنزهای رنگی در ایران محسوب می‌شود. این لنز اولین لنز رنگی است که سه رنگ را در یک لنز ترکیب می‌کند تا ظاهری ظریف و طبیعی داشته باشد. آنها در ۱۲ رنگ منحصر به فرد موجود هستند: خاکستری، خاکستری استرلینگ، آبی، آبی درخشان، سبز، سبز سنگ‌های قیمتی، فندقی خالص، عسلی، قهوه‌ای، یاقوت کبود، ارغوانی و فیروزه‌ای.این لنزها، لنزهای تماسی دو هفته‌ای هستند که باید هر هفته یکبار تعویض شوند همچنين باید هر شب برداشته و تمیز شوند.

لنز رنگی FreshLook

رنگ‌های FreshLook به گونه‌ای طراحی شده‌اند که چشم‌های شما را بدون تغییر کاملاً طبیعی و درخشان‌تر نشان دهند. می‌توانید از بین چهار رنگ ظریف و در عین حال خیره‌کننده انتخاب کنید تا ظاهر روزمره خود را ارتقا دهید: بنفش، سبز، آبی و فندقی.

  • اگر چشمان قهوه ای دارید، می‌توانید از لنزهای چشم آبی، سبز یا خاکستری برای ایجاد ظاهری جدید و هیجان انگیز استفاده کنید. برای یک تغییر ظریف‌تر نیز می‌توانید از لنزهای چشم فندقی یا قهوه‌ای روشن استفاده کنید.
  • اگر رنگ چشمانتان آبی است، می‌توانید از لنزهای چشم سبز، فندقی یا خاکستری برای تقویت رنگ طبیعی چشمان خود استفاده کنید. برای یک تغییر جسورانه‌تر هم می‌توانید از لنزهای چشم آبی تیره یا آبی فیروزه‌ای استفاده کنید.
  • اگر چشمان فندقی دارید، پیشنهاد می‌کنیم از لنزهای چشم آبی، سبز یا خاکستری برای ایجاد ظاهری جدید و چشمگیر استفاده کنید.
  • اگر چشمان سبز دارید، می‌توانید از لنزهای چشم آبی، قهوه ای یا خاکستری برای ایجاد ظاهری جدید و جذاب استفاده کنید. برای یک تغییر ظریف‌تر و جذاب نیز می‌توانید از لنزهای چشم سبز روشن یا سبز زیتونی استفاده کنید.
  • و در آخر در صورت داشتن چشمان خاکستری، می‌توانید از لنزهای چشم آبی، سبز یا قهوه ای برای ایجاد ظاهری جدید و جذاب استفاده کنید.
فرق لاک ژل با لاک معمولی چیست؟ + لاک ژل ناخن طبیعی چگونه است؟
جدیدترین رنگ لنز چشم

لنز یخی طوسی برای چه رنگ مو، رنگ چشم و رنگ پوست مناسب است؟

لنز یخی طوسی

لنز یخی طوسی در ایران محبوبیت بسیار زیادی دارد؛ یک توسی بسیار روشن یا لنز یخی که به طوسی می‌زند را می‌توان یکی از زیباترین رنگ‌های لنز چشم دانست.لنزهای رنگی با تناژ طوسی خاکستری علاوه بر اینکه باعث تغییر رنگ چشم، مخصوصا تغییر رنگ چشم‌های تیره می‌شوند، حالت و زیبایی خاصی هم به چشم می‌بخشند. تقریبا کمتر کسی در بین کاربران لنز وجود دارد که از لنز توسی خاکستری استفاده نکرده باشد. لنزهای طوسی چون با رنگ چشم ما ایرانی‌ها تفاوت خیلی زیادی ندارد، در چشم بسیار شیک و خاص به نظر می‌رسد و جذابیت چهره را دو چندان می‌کند.طوسی به طور کلی رنگ شیکی است و گفته‌ می‌شود افرادی که از این رنگ زیاد استفاده می‌کنند، آرام، جدی و دارای اعتماد به نفس بالا هستند.

انواع لنزهایی که برای چشمان مشکی مناسب است!

  • لنز سبز: یکی از گزینههای مناسب برای چشم مشکی استفاده از لنز سبز است.  لنز سبز از پرطرفدارترین لنزهای رنگی است. وجود این رنگ  روی چشمان مشکی جذابیت خاصی به آن میبخشد. این نوع لنز باعث میشود چشمان مشکی شما به چشمانی با رنگ سبز زیتونی تبدیل شود. حواستان باشد از گذاشتن لنزسبز خیلی تیره بر روی چشمان مشکی خود اجتناب کنید، چون باعث القای حس کسالت در نگاهتان میشود.
  • لنز آبی روشن: ازدیگر لنزهای  رنگی پرطرفداردر ایران رنگ آبی است. رنگ آبی یک رنگ سرد است که حس آرامش و امنیت را به خوبی القا میکند. این نوع لنز برای چشمان مشکی انتخاب فوقالعادهای است. با استفاده از این نوع لنز رنگ مشکی چشمان شما به رنگ آبی تیره تغییر پیدا میکند. 
  • لنزعسلی: تأثیر این رنگ لنز بر روی چشمان مشکی بسیار نمایان است. این لنز باعث میشود رنگ چشمان شما به یک قهوهای تیره که به روشنی تمایل دارد، تغییر کند. لنز عسلی باعث شفاف شدن رنگ چشم میشود و سرزندگی را به نگاهتان میبخشد.
  • لنز طوسی: لنز طوسی لنزی است که با رنگهای تیره چشم به راحتی هماهنگ میشود. این نوع لنز برای چشمان قهوه ای تیره و نیز چشمان مشکی انتخاب خوبی است. طوسی رنگی است که حس وقار را به راحتی القا میکند واین حس هنگام استفاده از لنز طوسی بر روی چشم مشکی  پررنگتر میشود.
  • لنز کرمی بژ: لنز کرمی بژ  بر روی چشمان مشکی بسیار جذاب است. این نوع لنز رنگ مشکی چشم شما را به رنگ قهوه ای تیره تبدیل میکند. یک قهوه ای که کمی از یک هاله‌ روشن را به نمایش میگذارد.
  • لنز عسلی اسپرسو: این نوع رنگ بر روی چشمان مشکی، باعث ایجاد رنگ قهوه ای شفاف میشود. رنگ عسلی اسپرسو نگاهی گیرا را به چشمان شما میبخشد.
  • لنز طوسی یخی: اگر با وجود داشتن چشمان مشکی علاقه دارید که  چشمانی به رنگ طوسی داشته باشید، میتوانید از لنز طوسی یخی استفاده کنید. این نوع لنز حالتی جذاب به چشمان شما میبخشد.
  • لنز طوسی روشن:  لنز طوسی روشن چشمان مشکی شما را به رنگ طوسی با رگه هایی از قهوه ای تیره تبدیل میکند.
  • لنزآبی یخی: لنز آبی یخی یک رنگ فانتزی است. اگر فکر میکنید باوجود داشتن چشمانی مشکی نمیتوانید از رنگهای فانتزی استفاده کنید سخت دراشتباهید. این لنز بر روی چشمان مشکی باعث ایجاد ‌رنگ‌های مایل به طوسی روشن میشود که رگه هایی از فانتزی را به نمایش میگذارد.
  • لنز فندقی: رنگ فندقی انتخاب خوبی برای اشخاصی است که دارای چشمان مشکی هستند. این انتخاب یک رنگ طبیعی به چشمان شما میبخشد و از نظر دیگران رنگ طبیعی چشمانتان بسیار زیبا جلوه میکند.
  • لنز بنفش: این لنز از جمله رنگ‌هایی است که یک نگاه جسور و پرجذبه را به نمایش میگذارد. این لنز اگر بر روی چشمان مشکی گذاشته شود باعث ایجاد رنگی جادویی میشود. لنز بنفش جزء رنگهای خاص است که افراد جسور به سراغش میروند و از تغیررنگ به وجود آمده لذت میبرند.
  • لنز سبز فندقی: یکی دیگر از رنگهایی که می‌تواند برای اشخاصی با چشمان مشکی  جذاب باشد، سبز فندقی است. این لنز برای شما چشمانی با رنگی کاملاً متمایز ومتفاوت به ارمغان
    میآورد.  اشخاصی که میخواهند رنگ  بسیار متفاوتی از رنگ چشم  خود را داشته باشند بهتر است از این لنز استفاده کنند تا خاص بودن راتجربه کنند.
  • لنز سبز زمردی: اگر میخواهید یک سلیقۀ انتخاب خاص از خودتان را به نمایش بگذارید پس میتوانید لنز سبز زمردی را انتخاب کنید. بدینگونه این لنز بر روی چشمان مشکی شما میتواند کاملاً انتخاب  و سلیقه خاص شما را نمایان کند. 
چگونه براش آرایشی را تمیز کنیم؟ + چگونه فیس براش را تمیز کنیم؟

لنز چشم رنگی برای پوست سبزه

۱- لنز چشم رنگی برای پوست سبزه

اگر پوستی سبزه یا تیره دارید، باید با اعتماد به نفس و راحتی رنگ های مختلف را انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری جذاب، از رنگ های گرم مانند فندقی یا قهوه ای گرم استفاده کنید و از رنگ های عسلی، آبی روشن یا پاییزی برای متمایز شدن از جمعیت استفاده کنید.

جدیدترین رنگ لنز چشم

۲-لنز چشم رنگی برای پوست روشن

اگر پوست روشن تری دارید به دلایل مختلف خوش شانس هستید. یکی از آنها این است که هر لنز تماسی رنگی برای شما باورنکردنی به نظر می رسد. می توانید از لنزهای روشن و رنگی متناسب با لباس و موقعیت خود استفاده کنید. اما برای یک ظاهر شیک، باید رنگ های آبی و خاکستری را امتحان کنید.

۳-لنز چشم رنگی برای پوست متوسط

اگر پوستی متوسط ​​یا برنزه دارید، ته رنگ طلایی دارید. لنزهای فندقی، سبز، عسلی خاکستری بیشتر برای شما پیشنهاد می شوند. لنزهای آبی تیره یا سرمه ای با رنگ پوست شما مناسب هستند; در حالی که از رنگ آبی روشن مانند فیروزه ای ترجیحاً اجتناب کنید; زیرا به خوبی با رنگ پوست شما هماهنگ نمی شود.

اگر نمی خواهید از رنگ های رنگی استفاده کنید، با خیال راحت به سراغ رنگ های خنثی مانند قهوه ای یا خاکستری بروید و مطمئن شوید که رنگ آنها کمی با سایه چشم شما متفاوت است. برای داشتن ظاهری ملایم و باکلاس می توانید رنگ کهربا را نیز امتحان کنید!

لنزهای تماسی برای رنگ موهای مختلف

اگر انتخاب رنگ مناسب لنز برای شما دغدغه مهمی است، پیشنهاد می کنیم علاوه بر رنگ پوست، رنگ موی خود را نیز در نظر بگیرید. هر رنگ مو با طیف های خاصی از لنز ظاهر فوق العاده ای پیدا می کنند. برای دانستن آن ها، به خواندن ادامه دهید.

۱-لنز چشم رنگی برای مو بلوند

اگر این نوع رنگ مو دارید،لنزهای تیره نیز برای شما بسیار شیک به نظر می رسند. می توانید از رنگ هایی مانند سیاه، شکلاتی، آبی تیره و قهوه ای تیره استفاده کنید. بلوندهای پلاتینی با سایه های زمرد و با رنگ آبی عالی به نظر می رسند.

جدیدترین رنگ لنز چشم

در همه موارد، مطمئن شوید که ابروهای شما همرنگ موهای شما هستند تا از عدم تطابق آن جلوگیری کنید. اگر چشمان آبی یا قهوه ای دارید، می توانید از سایه های سبز برای داشتن ظاهری برجسته تر استفاده کنید!

۲- لنز چشم رنگی برای موهای قهوه ایی

اگر رنگ موهای شما قهوه ای است، تقریباً همه سایه ها و رنگ ها ارزش امتحان کردن را دارند! شما در هر لنز رنگی واقع بینانه و زیبا به نظر می رسید; اما اگر موهای قهوه ای تیره دارید، لنزهای رنگ روشن ترجیح داده می شوند.در این صورت، عسلی و سایه های آن برای شما عالی خواهد بود؛ و اگر موهای قهوه ای شما کمی قرمزی دارد، به سراغ موهای فندقی یا خاکستری بروید.

جدیدترین رنگ لنز چشم

۳-لنز چشم رنگی برای موهای سیاه

اگر موهای شما سیاه است، لنزهای متضاد، روی شما زیبا به نظر می رسند. شما می توانید از هر کدام از سایه های کنتراست مانند آبی، سبز یا عسلی استفاده کنید. اما اگر می خواهید با لنز رنگی طبیعی به نظر برسید، باید رنگ قهوه ای را انتخاب کنید. سایه های مشکی با رنگ خنک با لنزهای بنفش عالی به نظر می رسند. شما همچنین می توانید به سراغ آبی روشن و سایه های مربوطه بروید. برای یک ظاهر پر جنب و جوش و متفاوت، خاکستری را امتحان کنید

راهنمای خرید عطر زنانه + معرفی انواع ادکلن‌های زنانه

لنز چشم برای پوست گندمی

بهترین لنز چشم برای پوست گندمی یا پوستی که رنگ گرم دارد، لنزهایی به رنگ‌های قهوه‌ای روشن، عسلی، فندقی و سبز است.ما لنزهای آبی ­روشن مانند فیروزه ­ای را به افرادی که پوست گندمی دارند پیشنهاد نمی‌کنیم، چراکه این لنزهای رنگی با پوست گندمی همخوانی ندارند. اگر خیلی دوست دارید چشم هایتان آبی شود، می‌توانید از لنز سرمه‌ای استفاده کنید. اما آبی روشن اصلا استفاده نکنید.بهترین رنگ لنز برای پوست گندمی همچنین می‌تواند توسی مایل به قهوه‌ای یا حتی رنگ‌های بنفش و ارغوانی هم باشد.به طور کلی، برای پوست‌های گندمی بهتر است بی‌خیال رنگ‌های روشن شوید و بیشتر سراغ رنگ‌های گرم بروید.اگر دارای پوست گندمی رو به سبزه هستید رنگ‌های بنفش و عسلی بهترین رنگ لنز برای شماست.

سوالات متداول

مدت زمان استفاده از لنز رنگی چقدر است؟

یکی از مواردی که تمام چشم پزکشان به آن توصیه می‌کنند، دقت به تاریخ و مدت مصرف لنز چشم است. این هم از نظر کاربرد و هم از نظر بهداشتی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. بطور کلی مدت زمانی که می‌توانید از لنز رنگی استفاده کنید، بر اساس نوع لنز رنگی خریداری شده متفاوت است. برخی از لنزهای رنگی را می‌توان فقط یک روز استفاده کرد. در حالی که لنزهایی نیز وجود دارند که تا یک ماه نیز قابل استفاده هستند.

آیا می‌توانم بعد از لیزیک از لنز رنگی استفاده کنم؟

پس از لیزیک تنها در صورتی می‌توانید از زیباترین رنگ لنز رنگی استفاده کنید که چشمان شما به طور کامل بهبود یافته باشد. اکثر جراحان لیزیک توصیه می‌کنند قبل از استفاده از لنز رنگی، دو تا شش ماه پس از لیزیک صبر کنید. برای راهنمایی بهتر و تشخیص وضعیت شما برای استفاده از لنز رنگی بعد از لیزیک با پزشک خود مشورت کنید.

آیا لنز رنگی برای آستیگماتیسم وجود دارد؟

یکی دیگر از سوالات تکراری که از ما پرسیده می‌شود، این است. احتمالا شما هم جزو اشخاصی هستید که می‌خواهید با استفاده از لنز طبی، آستیگماتیسم خود را درمان کنید. اما خب با توجه به زیباترین و بهترین رنگ لنز چشم که در بالا معرفی کردیم، دلتان می‌خواهد این کار را با لنزهای طبی/رنگی انجام دهید.
خوشبختانه برای این درخواست شما راه حلی وجود دارد. شما می‌توانید با لنزهای طبی/رنگی موجود در بازار همزمان اقدام به درمان مشکلات بینایی خود کنید و با رنگ‌های جذاب لنز رنگی بدرخشید.

آیا پوشیدن لنزهای رنگی ایمن است؟

بله، پوشیدن لنزهای رنگی تایید شده توسط FDA کاملاً بی‌خطر است. لنزهای رنگی به اندازه لنزهای معمولی ایمن هستند، به شرطی که به درستی تمیز و نگهداری شوند. البته باید لنزها را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

آیا می‌توانم هر روز از لنزهای تماسی رنگی استفاده کنم؟

بله، اگر لنزهای مورد استفاده شما به درستی تجویز شده‌اند و دستورالعمل استفاده از آن را به شدت رعایت می‌کنید، می توانید هر روز از لنزهای تماسی رنگی استفاده کنید. با این حال، بهتر است برای جریان بهتر اکسیژن، هر چند روز یک بار به چشمان خود استراحت دهید.

سخن پایانی

روز به روز توجه افراد روی لنزهای رنگی بیشتر می شود. این لنزها می توانند باعث زیبایی بیشتر چشمان شما شوند. با استفاده از لنزهای رنگی ظاهر شما تغییر زیادی می کند. می توانید انواعی از لنزهای رنگی را برای مراسم های مختلف و آرایش های متفاوت هماهنگ کنید. اما باید توجه داشته باشید که هنگام انتخاب رنگ لنز، به رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم توجه ویژه ای داشته باشید.تا در زمان استفاده از لنز رنگی ظاهری کاملا طبیعی و جذاب داشته باشید. اما اگر رنگ لنز را به درستی انتخاب نکنید، غیر طبیعی بودن رنگ چشم کاملا مشهود می شود و ظاهر مصنوعی و عروسکی خواهید داشت.

پیشنهاد ما به شما

قیمت بوتاکس صورت (هزینه انواع بوتاکس)

قیمت تزریق بوتاکس صورت ۱۴۰۲ قیمت تزریق بوتاکس صورت 1402 برای انواع برندهای مختلف بوتاکس …

دیدگاهتان را بنویسید