پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403

آسیب های پوست دور چشمتو ترمیم کن! (پوست دور چشمتو صاف و جوان کن!)

پوست اطراف چشم ها نازک ترین و آسیب پذیرترین قسمت از پوست بدن ما است. از این رو معمولا اولین ناحیه ای است که آثار ناشی از افزایش سن، فشارهای کاری و محیطی، کم خوابی، خستگی و … را آشکار می سازد. از جمله رایج ترین مشکلاتی که در اطراف چشم ها ایجاد می شوند می توان به خطوط ریز و چین و چروک ها، پف، حلقه های تیره و سیاهی های دور چشم اشاره کرد. لذا مراقبت از پوست دور چشم امری ضروری بوده و استفاده از محصولات تخصصی و کرم های دورچشم یکی از موثرترین راه ها برای درمان و پیشگیری از مشکلات این ناحیه است. کرم دور چشم بازسازی کننده شب استی لادر مدل ادونس نایت ریپیر سوپرشارژ یک کرم دور چشم با خواص درمانی قوی می باشد. این کرم با بهره گیری از فناوری پیشرفته و چند منظوره و فرمولاسیون اثرگزار خود، در هنگام استراحت در طول شب به جوانسازی و بازسازی پوست دور چشم ها می پردازد.

کرم دورچشم بازسازی کننده شب ادونسد نایت ریپیر استی لودر چه فوایدی دارد؟

کرم دور چشم نایت ریپیر استی لادر با تکنولوژی کرونولوکس و ترکیبات ضد پیری و بازسازی کننده قدرتمندی فرموله شده است. این کرم پوست دورچشم را احیا کرده و آسیب های متعدد آن را ترمیم می کند. همچنین با تقویت پوست نازک دور چشم سبب بهبود خطوط ریز و چروک ها می شود. این کرم حاوی هیالورونیک اسید نیز می باشد و با آبرسانی موثر و 24 ساعته نواحی اطراف چشم از ایجاد چین و چروک های بیشتر پیشگیری می نماید. کرم دور چشم استی لادر  Advanced Night Repairسبب کاهش آثار خستگی و پف و سیاهی دورچشم نیز می شود. این کرم با خواص آنتی اکسیدانی و فناوری ضد آلودگی، محافظت ایده الی را از پوست در برابر سموم و آلودگی های محیطی، رادیکال های آزاد و سایر آسیب های روزمره ارائه می دهد. این کرم تا 8 ساعت از پوست دور چشم محافظت کرده و مانع بروز علائم پیری زودرس در این نواحی می شود.

کرم ترمیم کننده دور چشم نایت ریپیر استى لادر دارای ترکیبات کلیدی غنی و موثری می باشد. این کرم به کمک عصاره های میوه، هندوانه، جلبک، مخمر، بابونه، کافئین، سویا، جوجوبا، گلیسیرین و … به بازسازی و ایجاد احساس نرمی و لطافت پوست کمک می کند. این کرم دور چشم کاملا ضد حساسیت و ضد خارش و التهاب است. از این رو به شاداب و درخشان نگه داشتن پوست اطراف چشم ها کمک می کند. کرم دور چشم بازسازی کننده شب برند استی لودر دارای بافت ژل کرمی و بسیار سبکی می باشد. این کرم سریعا جذب پوست شده و آن را نرم و ابریشمی می سازد. استفاده مداوم و منظم از این محصول تنها در عرض 3 هفته موجب کاهش حلقه های تیره و روشن شدن پوست دورچشم می شود. در نتیجه پوستی هیدراته با ظاهری جوان تر، شاداب تر و آرام تر به شما می بخشد.

جراحی لنز چشم

کرم دور چشم استی لادر مدل نایت ریپیر برای چه افرادی و چه سنی مناسب است؟

این کرم دورچشم توسط متخصصان چشم و پوست تست و تایید شده است. از این رو برای انواع پوست ها و چشم ها مناسب می باشد. از طرفی دیگر همه افراد در هر سنی می توانند از آن بهره مند شوند. این کرم برای پوست های جوان تر جهت آبرسانی و مرطوب کردن پوست و همچنین پیشگیری از ایجاد آسیب ها ایده ال است. برای افراد در سنین بالاتر نیز علاوه بر این موارد، مزایای بیشتری از آن نیز خواهید داشت. زیرا این محصول دارای خواص درمانی شگفت انگیزی است.

کرم بازسازی کننده دور چشم نایت ریپیر Estee Lauder اصل را از کجا می توان خرید؟

کرم دورچشم ادونس نایت ریپیر سوپرشارژد کمپلکس سینچرونایزد ریکاوری استی لودر محصولی از برند معتبر و آمریکایی استی لادر است. نکته ای که در هنگام خرید محصولات برندهای خارجی باید به آن توجه کرد، اطمینان از اصل بودن محصول است. اما با وجود شباهت های ظاهری محصولات فیک و های کپی با محصولات اورجینال، گاهی تشخیص اصل بودن آن ها کار دشواری است. لذا همواره بهترین راه جهت حصول اطمینان از اصالت محصولات خارجی، تهیه آن ها از فروشگاه های معتبر می باشد.

فروشگاه اینترنتی رایا میکاپ یک وارد کننده مستقیم محصولات آرایشی و مراقبت از پوست اصل و اورجینال از برندهای خارجی درجه یک دنیا می باشد. این فروشگاه محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از نماینده های اصلی برندها خریداری می کند. این فروشگاه همچنین اصالت تمام محصولات خود را تضمین می نماید. کرم دورچشم استی لادر مدل Advanced Night Repair Eye Supercharged Complex Synchronized Recovery در حجم های 3 و 5 و 15 میلی لیتر در فروشگاه رایا میکاپ موجود است. شما می توانید جهت مشاوره و خرید این محصول و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت رایامیکاپ مراجعه کنید.

کاشت مو پیشانی زنان

پیشنهاد ما به شما

انواع لنز چشم

انواع لنز چشم

انواع لنز چشم لنزهای چشم دارای انواع مختلفی هستند و اگر به دنبال این هستید …

دیدگاهتان را بنویسید