سه شنبه , 29 اسفند 1402
جدیدترین مقالات

هایفوتراپی و رازهای جوانسازی صورت از تمدن مصر تا امروز

واقعیتی که وجود دارد این است که ما انسانها همیشه به دنبال جاودانگی و از آن هم مهمتر، به دنبال جوانی بودیم . به افسانه های خودمان که نگاه کنیم اسفندیار رویین تن را می بینیم که با نوشیدن از چشمه حیات، در پی عمر جاودان بود . در تمدنهای گذشته به اندازه امروز، انسانها در جستجوی راه هایی برای همواره جوان تر و زیباتر بنظر آمدن بودند. امروزه از درمان های کلینیکی مانند درمان با دستگاه هایفوتراپی در کنار درمان های طبیعی استفاده می‌شود .

برای جوان ماندن پوست چکار کنیم؟

قبل از هرچیز این سوال را بپرسیم که اصلا چه ماده ای در پوست نقش جوانی آن را به عهده دارد؟ پاسخ ساده است . پروتیینی به اسم کلاژن .

کلاژن چیست ؟

کلاژن یک پلی پپتید است با ترکیب آمینه اسیدهایی مثل پرولین و گلاسین . اینها ترکیبات اصلی سازنده عضلات، استخوان، پوست و مو و ناخن است .

کلاژن چه تاثیری در زیبایی پوست من دارد؟

بزرگترین اندام بدن پوست است که 75 درصد لایه دوم آن را کلاژن تشکیل می‌دهد. کلاژن باعث استحکام و حالت کشسانی و تقویت پوست می‌شود . پروتیین هایی تولید می‌کند که از بروز آکنه و بیماری های پوستی جلوگیری می‌کند .تقویت پوست، رشد مو و ناخن، و کاهش سلولیت از وظایف دیگر کلاژن به شمار می‌رود .

ممکن است کلاژن در بدن من کم شود ؟

بله! با افزایش سن، پوست دچار خشکی می‌شود و خاصیت ارتجاعی آن از بین رفته و سر و کله چین و چروکها پیدا می‌شود . در کنار این عامل مهم، می توانیم به استرس، اشعه خورشید، ماندن آرایش روی پوست و آلودگی آن، کمبود ویتامین ها و مصرف دخانیات و الکل اشاره کنیم .

آیا می توانید به عنوان یک آرایشگر درآمد خوبی کسب کنید؟

کلاژن موردنیاز بدن را از کجا تامین کنیم ؟

مرکبات میل کنید! ویتامین سی تاثیر خوبی در تحریک کلاژن سازی بدن دارد . لیموترش، نارنگی و پرتقال منابع سرشار از ویتامین سی هستند . سبزیجات با خواص آنتی اکسیدان و کلروفیل بالا، سبب تحریک کلاژن سازی می‌شود . تخم مرغ، سیر، صیفی جات قرمز رنگ و ژلاتین هم تاثیر بالایی در کلاژن سازی بدن دارد .

میتوانید از ماسک های طبیعی مانند : آلوورا، گوجه فرنگی،ماسک تخم مرغ، ماست و عسل و تونر چای سبز هم بهره بگیرید.

از درمان های کلینیکی چه می دانید؟

هایفوتراپی و استفاده از دستگاه پلکسر درمان های جدید برای لیفت و جوان سازی پوست صورت و بدن است . خوبی درمان هایفوتراپی روش غیرتهاجمی آن برای درمان چین و چروک ها و لیفت افتادگی صورت است .همینطور منافذ را کوچک می‌کند، روی خطوط اخم و خنده موثر است و هم چنین رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند . در واقع هایفو همانند ساز و کار دستگاه اولتراسوند، از انرژی اولتراسوند برای تولید کلاژن در ناحیه میانی پوست و انقباض عضلات کمک می‌گیرد .

هایفوتراپی بر کدام اندام ها تاثیر دارد ؟

هایفوتراپی برای بهبود مشکلات پوستی این نواحی موثر است :

لیفت غبغب، لیفت صورت، خطوط آرواره، شلی پوست، رفع منافذ باز پوست،افتادگی ابرو، از بین بردن خطوط گردن و چین و چروک، بهبود کشسانی پوست . خطوط ریز دور چشم

از مزایا و عوارض هایفو چه می‌دانید؟

هایفوتراپی یک درمان موثر ، غیر تهاجمی، و بدون جراحی برای بهبود وضعیت پوست تان است .

نتایج ماندگار، درمان در یک جلسه، عدم ایجاد لک و زخم، عدوم وجود اشعه نوری، و بی نیازی به بی حسی های موضعی از مزایای مهم این روش درمانی هستند .

همه چیز درباره لیفت لثه همراه با جراحی لثه

حداقل زمان ماندگاری هایفوتراپی 6 ماه و حداکثر 3 سال می‌باشد . این روش هیچ عوارض جانبی ندارد . البته لازم به ذکر است که هایفوتراپی برای این دسته از افراد توصیه نمی‌شود : خانم های باردار، وجود پروتز فلزی یا استنت قلبی، افراد مبتلا به صرع، داشتن زخم یا تبخال فعال در محل درمان .

بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است ؟

همان طور که اشاره شد، دستگاه هایفوتراپی با فرکانس پایین، با تولید امواج هایفو یا اولتراسوند کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند . انواع دستگاه مینی هایفو و هایفوتراپی در ایران وجود دارد که در ادامه به معرفی کلی آنها می پردازیم .

دستگاه هایفواولتراپی یکی از بهترین دستگاهای هایفوتراپی ساخت امریکا است که در ایران به دلیل گرانی و تحریم بصورت محدود وجود دارد .

دستگاه هایفو دابلو و لیفت صورت یکی از مرغوب‌ترین دستگاه های موجود در ایران است که سطوح مختلف پوست را با سرعت درمان بالاتر تحت تاثیر قرار می‌دهد .

هایفواولترافورمر دستگاهی است که برای لیفت صورت و لاغری موضعی بدن استفاده می‌شود .

هایفو اولترا دستگاهی پرکاربرد و نسبتا کم هزینه است که مشتریان زیادی در ایران دارد . این دستگاه ساخت کشور چین است و با روش مهندسی معکوس ساخته شده .

دستگاه هایفونیک از دستگاه های تولید ایران است که از فناوری کانترلس برای کاهش درد و جلوگیری از سوختگی پوست بهره مند است .

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

هزینه هر جلسه هایفوتراپی به کلینیک، نوع دستگاه و وسعت و محل ناحیه درمان بستگی دارد .

امیدواریم با خواندن این مطالب، اطلاعات مفیدی برای جوان تر و زیباتر شدن پوست تان به دست آورده باشید و بهترین راه را انتخاب کنید .

پر سودترین روش واردات کالا از چین

پیشنهاد ما به شما

روغن بادام برای موخوره

حتما شما هم شنیده­اید که رشد موها از نوک مو رخ می­دهد و موخوره عارضه‌­ای …

دیدگاهتان را بنویسید