سه شنبه , 29 اسفند 1402
جدیدترین مقالات

پر سودترین روش واردات کالا از چین

از هر نظر که بررسی کنید، واردات کالا از چین یکی از سودآورترین روش‌های وارد کردن کالا است. تنها کافی است که شما در کار فروش یکی از محصولات پر تقاضای بازار مثل گوشی تلفن همراه یا لوازم آرایشی باشید. آنگاه با واردات این محصولات از کشور چین، به سود سرشاری دست خواهید یافت. اما آیا خود واردات از چین هم از راه‌های پرسود و کم سود انجام می‌شود؟ یعنی ممکن است بتوان پرسودترین روش برای انجام این کار را یافت؟ در دنیای تجارت و بازرگانی هیچ کاری نشد، ندارد.

برای واردات کالا از چین با کمترین هزینه و در سریع ترین زمان، کلیک کنید.

جنس چینی، ارزان و پر تقاضا

قبل از اینکه بخواهیم این روش پرسود واردات از چین را توضیح دهیم، بد نیست نگاهی به علت ارزان بودن جنس چینی و سودآوری آن بیندازیم. شرکت‌های چینی با تهیه مواد اولیه ارزان و نیروی کار فراوان و ارزان توانسته‌اند اجناسی با تنوع بسیار زیاد اما قیمت نهایی پایین به بازارهای جهانی عرضه کنند.

نمونه‌های چینی هر کالایی را می‌توان با قیمت پایین‌تر در بازار یافت. به همین دلیل است که واردکردن این اجناس منجر به بیشترین سود برای واردکنندگان می‌شود. از سویی تقاضای بازار برای خرید این اجناس ارزان بسیار بالاست. به همین دلیل است که عده زیادی از بازرگانان و تجار ایرانی مقصد اول تجاری خود را کشور چین انتخاب می‌کنند.

اگر در کار فروش هستید و کسب‌وکاری نسبتاً روبه‌راه در یک زمینه خاص مثل گوشی تلفن همراه یا لوازم آرایشی دارید، حتماً واردات کالا از چین را جزو اولویت‌های خود قرار دهید. چرا همان‌طور که گفتیم این واردات بسیار پرسود است. واردات کالای چینی با قیمت پایین، می‌تواند به ما اجازه خرید عمده داده و همین خرید عمده در نهایت منجر به فروش با سود زیاد می‌شود. آیا راهی برای اینکه بتوان همین کار را به پرسودترین روش انجام داد وجود دارد؟

هایفوتراپی و رازهای جوانسازی صورت از تمدن مصر تا امروز

مراحل واردات کالا از چین کدام است؟

واردات کالا از چین نیازمند طی‌کردن مراحل مختلفی است. در مرحله اول لازم است که شما یک سری مجوزات و مدارک از ارگان‌های مختلف مثل صنعت معدن تجارت و وزارت بهداشت تهیه کنید. این مجوزات و مدارک به شما اجازه واردات قانونی کالا از چین را می‌دهد. بعد از تهیه این مدارک نوبت به انتخاب کالایی که می‌خواهید خریداری کنید می‌رسد. برای انجام این خرید لازم است که با طرف چینی ارتباط برقرار کرده و یک پیش‌فاکتور برای آن‌ها بفرستید که در آن قیمت کالا، تعداد آن و چگونگی ارسال حواله ارزی درج شده است. این پیش‌فاکتور یکی از مدارک مهمی است که در هنگام خرید از شرکت‌های چینی باید آن‌را با دقت تکمیل کرد.

بعد از خرید باید کالاها را به ایران ارسال کنید. این کار از سه طریق دریایی، هوایی و خشکی قابل انجام است. بسته به اینکه کدام روش را انتخاب کنید، هزینه ارسال متفاوت خواهد بود. بعد از رسیدن کالاها به ایران باید آن‌ها را از گمرک ترخیص کرد. انجام این مرحله نیز نیازمند صرف وقت و هزینه است. 

چرا که باید با دردست‌داشتن مدارک به گمرک رفته و با پرداخت مبلغی به نام حق گمرکی کالاها را ترخیص کنید. همان‌طور که می‌بینید، انجام تمام این مراحل نیازمند وقت و هزینه زیادی است. پس اگر بخواهیم واردات کالا از چین با پرسودترین روش انجام شود لازم است که از این هزینه‌ها کم کنیم. اما چطور؟

مشاوره واردات رایگان با وانیکس 

اما پرسودترین راه برای واردات کالا از چین روشی است که در آن یک شرکت بازرگانی معتبر کارهای واردات را انجام دهد. یعنی سپردن تمام مراحل واردات کالا به یک بازرگانی وارداتی، کم‌هزینه‌ترین و از سویی پرسودترین روش برای واردات محسوب می‌شود. به همین دلیل اولین قدم برای اینکه بتوان از این روش استفاده کرد مشاوره بازرگانی است.

بهترین مرکز خرید نهال هلو برای احداث باغ

برای دریافت مشاوره واردات رایگان کلیک کنید.

در این مشاوره به شما گفته می‌شود که چطور می‌توانید با استفاده از واسطه‌ای که شرکت بازرگانی در کشور چین دارد، کارهای خرید و انتقال اجناس به ایران را با کم‌هزینه‌ترین روش انجام دهید. همچنین قراردادی که این شرکت‌های بازرگانی با شرکت‌های حمل‌ونقل بین‌المللی دارند، باعث می‌شود که بتوانید با کم‌هزینه‌ترین روش اجناس خود را به ایران وارد کنید. 

معرفی شرکت بازرگانی در تهران

در نهایت باتوجه‌به اینکه واردات کالا از چین زمانی به پرسودترین روش انجام خواهد گرفت که توسط یک شرکت بازرگانی معتبر انجام شود، پس بهتر است که از کمپانی وارداتی وانیکس بهره ببرید. این کمپانی با داشتن رابط و تجربه فراوان در امر خرید از چین، می‌تواند به شما کمک کند که به بهترین روش و البته ارزان‌ترین آن اجناس خود را از چین خریداری کنید.

برای رفتن به سایت شرکت بازرگانی در تهران، کلیک کنید.

همچنین قراردادهایی که این کمپانی با شرکت‌های بین‌المللی حمل‌ونقل کالا بسته است به شما کمک می‌کند تا کالاهای خریداری شده خود را به ارزان‌ترین شیوه ممکن وارد کشور کنید. همچنین کارهای ترخیص کالا و چگونگی انجام آن با کم‌ترین هزینه باعث می‌شود شما بتوانید به پرسودترین راه ممکن اجناس خریداری شده خود را از چین وارد کنید. 

پیشنهاد ما به شما

روغن بادام برای موخوره

حتما شما هم شنیده­اید که رشد موها از نوک مو رخ می­دهد و موخوره عارضه‌­ای …

دیدگاهتان را بنویسید