یکشنبه , 9 اردیبهشت 1403

راهنمای خرید عطر زنانه + معرفی انواع ادکلن‌های زنانه

فرقی نمی‌کند چقدر در زمینه صنعت عطر حرفه‌ای هستید. انتخاب عطر زنانه مناسب در میان پیچیدگی رایحه‌ها، همیشه کار سخت و دشواری است. با این حساب، اگر در زمینه انتخاب عطر آماتور هستید بهتر است به این زودی‌ها امید خودتان را از دست ندهید. واقعیت این است که دنیای عطر و رایحه‌ها، بسیار وسیع‌تر از تصورات ما است. حتی برخی از متخصصان و عطر‌شناسان، معتقدند که برای هر شخص، رایحه‌ای خاص و متمایز وجود دارد که باید آن را پیدا کند. اگر در جستجوی رایحه منحصر به فرد خودتان هستید، یا می‌خواهید عطر را به عنوان ارمغانی شایسته به کسی هدیه دهید، کافی است با برخی ویژگی‌های کلی آن آشنا شوید.


فهرست مطالب


عطر زنانه چی بخرم؟

ابتدا باید سلیقه شخصی خود یا فردی که می‌خواهید به او هدیه بدهید را بیشتر بشناسید. اگر نمی‌دانید که برای خرید عطر و ادکلن زنانه باید چه نکاتی را در نظر بگیرید، ما بزرگ‌ترین راهنمای خرید عطر خوب زنانه را پیش روی شما می‌گذاریم تا انتخاب را برای‌تان ساده‌تر کنیم. در ادامه با راهنما خرید ادکلن زنانه آشنا خواهید شد.

چرخه زندگی عطر

عطرها دارای ساختاری هستند که به آن چرخه زندگی سه بخشی می گویند. هر یک از این سه بخش از نت‌های مجزا ساخته شده‌اند که با هم ترکیب می‌شوند. آنها را نمی توان همزمان بویید، بلکه پشت سر هم قابل استشمام است.

قسمت اول نت آغازین نام دارد. این رایحه اولیه عطر است که بلافاصله پس از اسپری کردن روی پوست به بینی برخورد می کند. قسمت دوم نت میانی است که آن را نت قلب می نامند زیرا نت های میانی عنصر اصلی پرفیوم هستند. این رایحه تنها زمانی آشکار می شود که نت های آغازین از بین برود یا محو شود. در نهایت قسمت سوم نزدیک به پایان عمر بوی پرفیوم ایجاد می شود و به همین دلیل به آن نت پایانی می گویند. نت پایه اغلب پررنگ‌تر است. اگرچه در نهایت نت میانی اساس پرفیوم است و تعیین می کند که عطر چقدر روی پوست شما ماندگاری داشته باشد.

انتخاب عطر بر اساس رایحه

در صنعت عطر، طیف بسیار گسترده ای از رایحه ها موجود است. در واقع آنقدر زیاد است که نمی توانید همه آنها را به خاطر بسپارید. خوشبختانه، چهار خانواده بویایی اصلی شامل نت های گلی، نت های شرقی، نت های چوبی و نت های تازه به عنوان راهنمای کلی وجود دارد.

هر چهار مورد را می توان به رایحه های مختلف تقسیم کرد و یا در غلظت های مختلف ترکیب کرد تا به یک ترکیب نهایی خاص از عطر دست یافت.

بعضی از این ترکیبات شامل موارد زیر است:

نت های شرقی نرم، شرقی، چوبی شرقی، چوب ها، چوب های خزه ای، چوب های خشک، معطر، مرکبات، آبی، سبز، میوه ای، گلی، گل های نرم، گل های شرقی. اینها تنها برخی از انتخاب‌هایی هستند که می‌توانید هنگام یافتن پرفیوم مناسب خود داشته باشید.

البته به عنوان یک قاعده کلی، هر یک از این بوها به دلیل رایحه‌های طبیعی بدن، بوی متفاوتی نسبت به شخص دیگری خواهد داشت، که نهایتا در هر فردی منحصر به فرد است. پرفیوم ها برای پنهان کردن بوی بدن طراحی نشده اند، بلکه آن را تقویت می کنند و این چیزی است که هنگام خرید عطر زنانه باید در نظر داشته باشید. شما باید هر یک از رایحه های ذکر شده در بالا را بررسی کنید و بویی را که از آن لذت می برید پیدا کنید تا بتوانید رایحه شخصی خود را بسازید.

رایحه ی ماندگار را پیدا کنید

مقدار این روغن ها در هر ترکیب متفاوت است. غلظت بالاتر به معنای رایحه قوی تر است. این قدرت نشان دهنده میزان ماندگاری عطر روی پوست شما است.

  • ادو فرش (Eau Fraiche): 1-3% روغن های معطر مخلوط با یک حلال
  • ادکلن (Eau de Cologen): 4% روغن های معطر مخلوط با یک حلال
  • ادو تویلت (Eau de Toilette – Toilette): 5-15% اسانس معطر مخلوط با یک حلال
  • ادو پرفیوم (Eau de Parfum – Perfume): 15-20% اسانس معطر مخلوط با یک حلال
  • پرفیوم (Parfum): 20-30% اسانس معطر خالص مخلوط با یک حلال

وقتی به دنبال عطری هستید که می خواهید مدت زمان مشخصی ماندگار داشته باشد اینها مواردی است که باید در نظر داشته باشید. خوشبختانه این اطلاعات معمولا روی بطری یا جعبه آن ها قرار داده شده است.

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ + در چه صورت باید به متخصص غدد مراجعه کرد؟

پیدا کردن عطر امضای خود به روشی هوشمندانه

قیمت پرفروش ترین عطر زنانه در ایران بر اساس نوع مواد اولیه مورد استفاده، غلظت و برند سازنده آن متفاوت است. یک پرفیوم گران قیمت لزوماً به معنای یک ماده درجه یک یا سطح بالاتری از اسانس نیست. مهمتر از همه، رایحه گرانتر به معنای رایحه بهتر نیست زیرا ترکیب مواد گران قیمت امکان پذیر است اما ممکن است به یک آشفتگی وحشتناک ختم شود. در واقع، برخی از محبوب ترین رایحه ها ترکیبات نسبتا ارزانی هستند.

بنابراین اگر در حال خرید جدید ترین عطر زنانه هستید اما بودجه کمی دارید، ابتدا سطح غلظت و نام برند را بررسی کنید تا بسنجید که واقعاً یک شیشه پرفیوم چقدر باید قیمت داشته باشد و آیا قیمت آن ارزش پرداخت کردن را دارد یا خیر!

راهنمای خرید عطر زنانه برای پاییز و زمستان

انتخاب عطر به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله سلیقه، فرهنگ و  البته فصلی که در آن قرار داریم. به جز این، ما همیشه باید بعد استفاده از عطر، احساس خوبی داشته باشیم.  همانطوری که با گذشت فصل‌ها، گرما جای خود را به سرما می‌دهد؛ احساسات و نیاز ما نسبت به عطر مناسب هم در کنار این تغییرات عوض می‌شوند. همگی در فصل پاییز و زمستان معمولا چند لایه لباس گرم از جمله کت، روسری و دست‌کش می‌پوشیم. بنابراین عطری مناسب این فصول است که قوی و ماندگار باشد. رایحه‌هایی مانند شکلات، وانیل، گل رز و چوب صندل عالی به نظر می‌رسند. راه‌کارهای زیر در انتخاب رایحه مناسب فصل پاییز و زمستان کمک‌کننده هستند:

عطرهایی که قرار است آنها را بخرید شامل سه رایحه اولیه، میانی و پایه می باشد

  • رایحه اولیه : رایحه ای است که بسیار سبک و تازه می باشد و به سرعت پس از استفاده از عطر مشام افراد می رسد این رایحه به همان سرعت از بین می‌رود و دیگر اثری از آن وجود ندارد هر گونه عطر و بوی مرکبات از جمله همین رایحه اولیه به حساب می‌آید
  • رایحی میانی : یا همان قلب عطر بوی است که پس از بین رفتن بوی اولیه عطر به مشام می‌رسد مانند بوهایی مانند گلهای رزماری یا بنفش که درست از های میانی هستند
  • رایحه پایه : قویترین رایحه عطر است که برای مدت طولانی قابلیت ماندن دارد برای انتخاب عطر مناسب پاییز و زمستان به این رایحه باید توجه زیادی کنید رایحه پایه عطر شما باید گرم و قوی باشد رایحه ای همانند عطر وانیل چوب نعنا و مشک

اگر از دست افرادی هستید‌ که احساس می کنید رایحه عطر به زودی از بین می‌رود به شما توصیه می کنیم پیش از اینکه به قسمت مشخصی از پوست خودتان ادکلن را اسپری کنید آن قسمت از پوست را کمی مرطوب و چرب کنید این کار باعث می شود تا مدت بیشتری رایحه را احساس کنید.

قانون شیرینی در عطر های فصل سرد

در فصل های سرد سال هیچ چیز نمی تواند جای یک عطر گرم را برای شما بگیرد عطرهای با رایحه شیرین نزدیک به رایحه دسر، وانیلی، شکلات و کارامل عطرهای شیرین هستند اگرچه در تابستان بسیار قوی و بیش از حد گرم هستند اما برای فصل‌های سرد انتخاب خوبی به شمار می‌رود.

قانون شیرینی در عطر های فصل سرد

فراموش نکنید که هیچ چیز جای عطری با بوی وانیل و کارامل گرم را در یک شب سرد پاییزی و زمستانی نمی‌گیرد کارتیر و پرادا کندی انتخاب های خوبی برای عطر و ادکلن های شیرین می باشد.

آسیب های پوست دور چشمتو ترمیم کن! (پوست دور چشمتو صاف و جوان کن!)

رایحه مناسب عطر زمستان و پاییز

به سراغ رایحه های تند و تیز بروید عطرهای تند یا همان عطر های رایحه شرقی انتخاب مناسبی برای فصل‌های سرد سال هستند این عطرهای تند رایحه های هستند از دارچین زنجبیل زیره و جزو هندی گرم هستند و برای فصل های سرد بسیار مناسب عطرهای تند را می توانید بین عطرهای کنزو و پاکورابان پیدا کنید.

از عطرهای رایحه چوب استفاده کنید

رایحه چوب بخشی از رایحه های شرقی به شمار می رود عطرهایی با بوی چوب در واقع رایحه چوب صندل چوب چدار چوب نعناع و چوب بلوط را دارد رایحه چوب معمولاً خشک و زمینی می باشد نزدیک به عطر مشک است و یک انتخاب مناسب برای عطر زنانه و مردانه در فصل‌های سرد به شمار می رود.

انتخاب موقعیت استفاده از عطر

انتخاب عطر مناسب تا حد زیادی به نحوه پوشش و موقعیتی که قرار است در آن حضور داشته باشید بستگی دارد عطری که با کت و شلوار برای یک جلسه کاری و رسمی استفاده می‌شود با عطری که برای یک مهمانی دوستانه قرار است استفاده کنید متفاوت است.

عطری که برای محل کار یا یک اداره استفاده می کنید نباید به قدری سنگین و قوی باشد که اطرافیان شما را آزار می دهد و همچنین برای میهمانی و جشن عطری مناسب است که انرژی بخش باشد و قدرت پخش شونده خوبی نیز داشته باشد بسیاری از عطرها معمولاً ساختاری گیاهی دارند برای سنین پایین مناسب نیستند و هارمونی مناسبی در این افراد ایجاد نمی کند.

به صورت کلی عطرها به دو دسته دیزاینری و نیش تقسیم می‌شوند عطرهای نیش یا دست ساز برخلاف عطرهای دیزاینری از نت های زیادی استفاده شدند رایحه های خطی و تا حدودی ثابت در آنها وجود دارد در ساخت این عطرها وسواس و دقت زیادی به خرج می رود و گاهی مواد اولیه آنها از مواد طبیعی و کمیاب تشکیل شده است.

عطر با ماندگاری بالا

عوامل زیاد در ماندگاری بالایی عطرها تاثیرگذار هستند از جمله این عوامل می‌توان به نت های به کار رفته در این عطرها اشاره کرد همچنین غلظت عطر نیز می‌تواند یکی دیگر از مواردی باشد که در ماندگاری بوی آن تاثیر فراوانی دارد نت هایی مانند وانیل و عود از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار هستند می‌توانند ها مدت قابل توجهی روی لباس باقی بماند.

غلظت های موجود عطر

در انتخاب عطر مناسب فصل های سرد عوامل مختلفی در غلظت عطرها نقش دارد اما به صورت کلی عطرها با غلظت‌های پرفیوم و ادوپرفیوم و همچنین ادوتویلت و ادوفریش شناخته میشوند:

  • پرفیوم : خاص ترین و گرانترین نوع عطرها در این دسته قرار می گیرد پرفیوم شامل ۲۰ تا ۳۰ درصد اسانس خالص می باشد که ماندگاری آن بیشتر از ۲۴ ساعت است
  • ادوپرفیوم : ادو پرفیوم بین ۱۵ تا ۲۰ درصد اسانس خالص دارد و معمولاً بین ۵ تا ۸ ساعت دوام و ماندگاری در آن وجود دارد
  • ادوتویلت : یکی از رایج ترین انواع عطرهای موجود در بازار است که بین ۵ تا ۱۵ درصد اسانس خالص در آن وجود دارد و همچنین الکل نیز به همین مقدار در آن وجود دارد به دلیل ماندگاری پایین این نوع تر بهتر است نمونه های کوچکی از آن برای استفاده ساعتی تهیه شود
  • ادوفریش : فروش ادکلن های قدیمی نوع اتمی باشد که بین ۲ تا ۴ درصد اسانس خالص در آنها به کار رفته است ماندگاری کمتر از یک ساعت دارد و حدوداً یک تا سه درصد اسانس آن را عطر تشکیل می‌دهد

تاثیر بوی عطر در پخش شدن

در عطر مناسب فصل های سرد از عواملی که در پخش شدن بوی عطر مناسب است نوع ساختن عطر می باشد عطر های پرفیوم پخش شوندگی بالاتری به دلیل غلظت و سنگینی دارد همچنین ماندگاری آن بیشتر است.

اما اگر پخش بوی بالا برایتان مهم است بهتر است سراغ ادوتویلت ها بروید این عطر پخش شوندگی بسیار خوبی دارد زیرا رایحه ای شفاف تر و تمیز تر در آن وجود دارد.

آیا سفید شدن پوست در یک روز امکان پذیر است؟ + معرفی ماسک‌های خانگی برای روشن شدن پوست

معرفی عطرهای مناسب فصل سرد

  1. شرگی از سرج لوتنز
  2. بلک ارکید از تام فورد
  3. مارما و لیلیپور از تیزیانا ترنزی
  4. گرلن آیدیل مردانه و زنانه
  5. پیور هاوانا و پیور تونکا از تیری موگلر
  6. توباکو وانیل از تام فورد
  7. بلک اوپیوم از ایو سن لوران
  8. کوکو نویر از شانل
  9. اوسنت وایت و اوسنت بلک از الکساندر جی

ادکلن زنانه خوشبو چی بخرم؟

خرید عطر و ادکلن شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها باشد. از این رو آشنایی با پرفروش ترین ها معروف ترین یا جدید ترین عطر ها به ما کمک میکند تا بهترین را برای خود انتخاب کنیم.

عطر لاکچری زنانه – عطر زنانه فرانسیس کورکجان باکارات رژ (baccarat rouge ۵۴۰)

باکارات رژ 540 در سال 2015 و به عنوان یک عطر گرم توسط کمپانی میسون فرانسیس کورکجان روانه بازار شد. هرچند که این ادکلن لاکچری، در گروه عطرهای یونی (زنانه و مردانه) جای می‌گیرد، اما بیشتر طرفداران آن بر این باورند که باکارات رژ، برای خانم‌های جوان، عطر کلاسیک زنانه ، شیک و خوش‌پوش، بسیار مناسب‌تر است و می‌تواند وقار زنانه خاصی در مهمانی‌های شبانه یا مناسبت‌های رسمی به آنها ببخشد.

این عطر که در گروه ادکلن های لاکچری قرار دارد، از 4 آمیزه ساده اما جادویی همچون یاس، زعفران، سدر و درخت نراد تشکیل شده است و با پخش بو و ماندگاری بالایی که دارد، توجه بسیاری از طرفداران یک عطر برند را به خود جلب کرده است.

ادکلن باکارات رژ 540، ساخت و تولید کشور فرانسه می باشد و دارای رایحه ای گرم وشیرین بوده که مناسب آقایان و خانم ها می باشد. استشمام رایحه بی نظیر بادام و زعفران در ابتدا و سپس بوی یاس و سدر مجذوبتان می کند. و نهایتا بوی روایح چوبی، عنبر و مشک به مشامتان می رسد . این ادوپرفیوم به دلیل غلظت بسیار بالا و همچنین دوام و ماندگاری طولانی مدت در بین ثروتمندان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. باکارات رژ انتخابی مناسب و لوکس و بی نظیر برای طرفداران روایح گرم و شیرین است. این عطر شاهکار عطر فرانسیس کرکجان باکارات میباشد.

  • رایحه اولیه : بادام , زعفران
  • رایحه میانی : یاس , سدر
  • رایحه پایه : روایح چوبی , عنبر , مشک

عطر لاکچری زنانه عطر زنانه میس دیور (Miss Dior)

عطر میس دیور چری توسط برند فرانسوی دیور در سال 2011 تولید و به بازار عطر و ادکلن‌ها عرضه شد. ادکلن میس دیور چری جز پر فروش ترین و پر طرفدار ترین عطر زنانه در دنیای عطر و ادکلن‌ها هست. ادکلن میس دیور چری مناسب خانم‌هایی هست که دوست دارند همیشه آراسته و جذاب به نظر برسند. تبلیغات این عطر توسط بازیگر مشهور هالیوودی، ناتالی پورتمن انجام شد.

Miss Dior Cherie طبع ملایم معتدلی دارد که می توان از این عطر لاکچری زنانه در تمامی فصول استفاده نمود چه عطری برای چه فصلی مناسب است؟ . از این عطر می توانید در جلسات رسمی و مهمانی‌ها استفاده نمایید زیرا به خاطر ماندگار ی و پخش بوی بالایی که دارد دیگر نگرانی برای محو شدن رایحه عطر در مهمانی‌ها و یا در طول روز را ندارید.

  • نت نت پایانی: مشک، نعناع هندی، عنبر
  • ابتدایی: ماندارین، آناناس، گیلاس
  • نت میانی: گل یاس، گل رز، گل بنفشه

مایع طلایی‌رنگ درون بطری از روی شیشه‌ی شفاف آن به‌خوبی دیده می‌شود. درپوش بطری با شکل زیبا و رنگ شفافش خیلی خوب روی شیشه سوار شده است. پس از اسپری کردن این عطر روی پوست و محل نبضتان متوجه بوی پرتقال ماندارین خواهید شد. این ترکیب مرکباتی و شیرین، شادی و طراوت را به شما هدیه می‌کند. در ادامه و پس از مدتی، این نت‌های مرکباتی جای خود را به نت‌های میانی خواهند داد. نت‌های میانی از ترکیب گل رز و یاسمین ساخته شده‌اند. پس از استشمام بوی این ترکیب گلی، تمرکز و انرژی مثبت زیادی خواهید داشت.

در ادامه و با گذشت زمان، نت‌های پایانی از راه رسیده و جای نت‌های میانی را می‌گیرند. این نت‌ها از عنبر و گیاه پاتچولی تشکیل شده‌اند. بوی این نت‌های پایانی اعتمادبه‌نفس بالایی را در شما ایجاد می‌کند. خرید عطر دیور Miss Dior با توجه به بوی خاص، پخش بوی قوی، ماندگاری بالا، حجم ۱۰۰ میلی‌لیتری، برند شناخته‌شده و ارزشمندش برای شما و کسی که این عطر را به او هدیه می‌‎دهید بسیار به‌یادماندنی خواهد بود.

غده پینه ال یا pineal gland چیست؟ + عملکرد و کار غده پینه آل چیست؟

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا – فردریک مال پورتریت آف لیدی

یک عطر فرانسوی، شرقی و گل‌فام به نام فردریک مال پورتریت آف لیدی که در سال 2010 و به‌عنوان یک عطر لوکس و لاکچری وارد بازار شد و سریعا مورد توجه خانم‌های شیک‌پوش و خاص‌پسند قرار گرفت تا آنها با پوشیدن این عطر به نگین درخشان هر مجلسی تبدیل شوند.

برند فردریک مال که بهترین برند عطر زنانه با ماندگاری بالا هم محسوب می‌شود، خوشبو ترین و ماندگار ترین عطر زنانه خود را با ترکیب روایح منحصربه‌فرد و ماندگاری همچون رز، دارچین، ادویه گل میخک، انگور فرنگی سیاه، تمشک، نعناع هندی، چوب صندل سفید، لوبان، مشک، کهربا و روایح دودی روانه بازار کرد تا شما از خط بوی بی‌نظیر این عطر زنانه با ماندگاری بالا شگفت‌زده شوید. بسیاری از صاحب‌نظران در حوزه عطر و ادکلن، فردریک مال پورتریت آف لیدی را بهترین ادکلن زنانه با پخش بوی بالا می‌دانند.

ادکلن خوشبو زنانه با ماندگاری بالا – ادوپرفیوم پرفیومز د مارلی دارسی (Parfums De Marly Darcy)

یکی از عطرهای لاکچری زنانه و جذاب از برند فرانسوی و محبوب پرفیومز د مارلی، انواع عطر شیرین و معتدل Darcy است، که اولین بار در سال ۲۰۱۴ به بازار معرفی و عرضه شد. رایحه گل‌دار این ادوپرفیوم جذاب و جالب با آکورد غالبی از مرکبات و نعناع هندی برای بسیاری از افراد عطر دوست دنیا خوشایند به نظر می‌رسد.

عطر زنانه دارسی از برند Parfums De Marly، ادوپرفیومی بسیار لوکس و مجلل از سری عطرهای رویال اسنس در این برند است، که اثری به یادماندنی و لطیف از خود بر جای می‌گذارد. رایحه این عطر زنانه شیک و جذاب بسیار آرام و احساسی به نظر می‌رسد و برای استفاده در چهار فصل سال بسیار مناسب است.

این عطر با الهام از اسبی به نام دارسی طراحی و تولید شده است. عطر زنانه دارسی همچنین با نام رویال میر نیز شناخته شده است. این عطر شیک و لوکس در واقع برای ادای احترام به اولین نژاد اسب‌های مسابقه‌ای تاروبُرد ارائه شده است. در دنیای عطر و ادکلن، این عطر متعلق به رده بندی عطرهای بسیار لوکس و اشرافی است. شیشه این عطر به صورت کاملا طلایی رنگ طراحی شده و القاکننده پیچیدگی‌های اشرافی است.

زمانی که مقداری از این عطر زنانه لوکس را بر روی پوست و محل نبض و لباس خود اسپری می‌کنید، بلافاصله رایحه‌ای ترش، شیک و مرکباتی از پرتقال، لیمو ترش زرد و نت مرکبات در مرحله اولیه احساس می‌کنید. انتشار این رایحه مرکباتی، باعث ایجاد شور و نشاط در روحیه شما می‌شود. وقتی از نت اولیه این عطر زنانه از برند پرفیومز د مارلی عبور می‌کنیم، نت‌های گل‌دار میانی جایگزین نت‌های اولیه می‌شود. نت میانی این عطر، حسی با طراوت و لطیف و ظریف از ترکیب گل رز و گل یاسمن سفید است.

بهترین عطر زنانه با پخش بوی عالی – 24 فابر هرمس

یکی از بهترین انواع عطر زنانه با خط بوی بالا عطر 24 Faubourg از برند هرمس است. این عطر رایحه‌ای شیرین، خانمانه و اشرافی دارد و در عین داشتن پخش بوی بالا، خیلی هم لطیف است و شامه را اذیت نمی‌کند.

هرمس این عطر را در سال 1995 وارد بازارهای بین‌المللی کرد؛ اما به علت داشتن رایحه بسیار شیک و جذاب به یکی از عطرهای ماندگار این برند در تمام دوران تبدیل شد. تم اصلی رایحه فوبر بر اساس عطر گل‌ها شکل گرفته است و عطری بسیار لوکس به شمار می‌آید. همچنین وجود رایحه پرتقال، هلو، یاسمن، گاردنیا، زنبق و شکوفه پرتقال ترکیبی را ایجاد کرده که با قرار گرفتن بر بستر وتیور، پچولی و چوب صندل پخش بسیار بالا و ماندگاری خوبی خواهد داشت.

آموزش زدن کرم ضد چروک

رایحه این عطر شما را به یک روز تابستانی در دل پاریس می‌برد که پر از شادی و هیجان است و قرار است در خاطرتان ثبت شود.

عطر زنانه جاسمین نویر بولگاری

عطر زنانه Jasmin Noir از برند بولگاری یکی دیگر از بهترین انواع عطر زنانه با خط بوی بالا است. نت پایه این عطر که بر اساس رایحه چوب بنا شده است، به همراه عطر متفاوت و شیرین ماندارین، چوب صندل و یاسمین، ترکیبی متفاوت را به وجود آورده که مدت‌ها در فهرست بهترین عطرهای بولگاری قرار بگیرد و طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

اگر می‌خواهید برای خانمی خرید کنید که در بازه سنی 25 تا 40 سال سن دارد، احتمالا این عطر، انتخاب خوبی خواهد بود؛ با اسپری کردن عطر، نت‌های اولیه شامل ساکولنت یا گیاهان گوشتی با برگ‌های سبز پر آب خود نمایی می‌کند که با عطر گل گاردنیا در هم آمیخته است. بعد از آن نوبت به یاسمین می‌رسد که عطری شیرین به جا بگذارد. در نهایت نیز رایحه چوب و بادام خشک شده دست به کار می‌شوند تا جذابیت عطر را به بالاترین حد خود برسانند. بهتر است از این عطر شیرین در شب‌های خنک بهار، پاییز و زمستان استفاده کنید تا بیشترین لذت را از آن ببرید.

ویکتوریا سکرت بامب شل Victoria’s Secret Bombshell (پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران)

یکی از بهترین ادکلن‌های برند ویکتوریا سکرت ادکلن زنانه بمب شل است که مناسب برای بانوان جوان و جسور می‌باشد. بمب شل با رایحه‌ای خنک و شیرین برای فصل گرما طراحی شده و استفاده از آن برای بانوانی که بیشتر زمان خود در بیرون از خانه سپری می‌کنند یک انتخاب قوق‌العاده است و حس طراوت و شادی را در بانوان زنده نگه‌میدارد. ساختار این رایحه تشکیل شده از گل و میوه می‌باشد و دارای پخش‌بو و ماندگاری بالایی است.

دیور جادور Dior J’adore (پرفروش ترین ادکلن زنانه در ایران)

ادکلن دیور جادور یکی از پرطرفدارترین و خاص‌ترین ادکلن‌های زنانه است که با اختلاف یکی از پرفروش‌ترین ادکلن های زنانه است که می‌توانید آنرا تهیه کنید. شاید خرید ادکلن اورجینال جادور کمی قیمت بالایی داشته باشد به همین خاطر ما به شما نسخه الحمبرا جادور را از بین ادکلن شرکتی این برند نیز پیشنهاد می‌دهیم که کیفیت بالایی دارد.

طبع دیور جادور گرم و شیرین است که بهترین زمان برای استفاده از آن، در فصول سرد سال پیشنهاد می‌شود. بطری عطر جادور بسیار جذاب و زنانه ساخته شده است. رنگ طلایی شیشه، حسی لوکس را به بیننده منتقل می‌کند. پس از اسپری کردن جادور روی پوست و محل نبضتان، بوی نارنج، گلابی، هلو، طالبی، گل ماگنولیا و پرتقال ماندارین را احساس خواهید کرد. این ترکیب شیرین و میوه‌ای، هیجان و شادی را به روح شما تزریق خواهد کرد.

سخن پایانی

شما در این مقاله با راهنمای خرید عطر زنانه آشنا شدید. همچنین از انواع ادکلن‌های زنانه آگاه شدید. اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

بهترين راه براي اسپري يک عطر چيست؟

آن را به فاصله 20 سانتيمتر از پوست خود اسپري کنيد . حتي اسپري کردن روي يک منطقه بزرگ از پوست کمک مي کند تا رايحه ي عطر شما بماند تا يک منطقه ي کوچک از پوستتان.

آيا مي توانم از دو رايحه همزمان استفاده کنم؟

ترجيحاً خير ، به اين دليل که هر عطري کامل و متعادل ساخته شده است ؛ اگر عطري را روي عطر ديگر استفاده کنيد ممکن است رايحه ي جديدي بسازد اما ممکن است بيشتر شبيه بوي عود باشد . البته با مدرنيزه شدن فرهنگ عطر ، عطرهايي نيز هستند که به صورت ترکيبي مورد استفاده قرار مي گيرند.البته اگر شما آشنایی کافی داشته باشید میتوانید این کار را انجام دهید.

پیشنهاد ما به شما

بهترین دکتر غدد تهران

بهترین دکتر غدد تهران

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ متخصص غدد به انگلیسی Endocrinologist نامیده می‌شود. این متخصص پزشکی است …

دیدگاهتان را بنویسید