پنجشنبه , 13 اردیبهشت 1403
کرم ضد چروک

آموزش زدن کرم ضد چروک

با افزایش سن کم کم یک روز می‌رسد که جلوی آینه می‌ایستید و در حالی که به چهره خود خیره شده‌اید، متوجه خطوط ریزی می‌شوید که قبلا در صورت شما نبوده است. آن وقت است که احساس نگرانی به سراغ شما خواهد آمد و همچنان آرزوی چهره بدون چین و چروک خود را خواهید داشت. شاید تازه در این هنگام به فکر استفاده از کرم‌های ضد چروک بیفتید. اما کرم‌های ضد چروک را هم به منظور پیشگیری و هم به منظور درمان می‌توان مورد استفاده قرار داد. در این مقاله نحوه استفاده از کرم های ضد چروک را برای شما توضیح خواهیم داد تا بهترین بهره‌روی را از آنها داشته باشید.

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک چگونه است؟

چنانچه در قسمت بالا نیز اشاره شد، با استفاده از کرم‌های ضد چروک نیز می‌توان به جنگ پیری رفت. شاید این سوال در ذهن شما وجود داشته باشد که آیا کرم‌های ضد چروک به واقع موثر هستند؟ حقیقت این است که مقدار اثرگذاری کرم ضد چروک در پوست شما بستگی به ترکیبات کرم، مدت زمان استفاده و نحوه استفاده از آن دارد. رتینول، ویتامین C، کوآنزیم کیوتن، عصاره درخت چای و نیاسینامید از جمله ترکیبات موثر موجود در کرم‌های ضد چروک محسوب می‌شوند که به هنگام خرید بهتر است به آنها توجه داشته باشید.

کرم ضد چروک

نحوه استفاده از کرم های ضد چروک باید به شکلی باشد که حتما ۲ بار در روز مورد استفاده قرار بگیرند. به منظور نتیجه‌گیری بهتر، لازم است تا هر صبح پس از بیدار شدن زدن کرم ضد چروک را تبدیل به اولین اقدام خود نمایید و همچنین هر شب پیش از خواب نیز به عنوان آخرین کار به سراغ زدن کرم ضد چروک بروید. اگر می‌خواهید مطلوب‌ترین نتیجه را کسب نمایید، توصیه می‌شود که پس از مالیدن کرم ضد چروک به کرم به مقدار کافی زمان لازم برای جذب را بدهید و سپس از دیگر محصولات آرایشی روی آن استفاده نمایید.

بارداری خارج از رحم

چند نکته کلیدی در رابطه با استفاده از کرم های ضد چروک

پیش از خرید کرم ضد چروک و همچنین در زمان استفاده از آن به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • جهت پیشگیری از بروز چین و چروک متخصصان پوست شروع استفاده از کرم‌های ضد چروک را از دهه ۲۰ زندگی توصیه می‌کنند.
  • کرم ضد چروک فقط مخصوص صورت نیست؛ شما می‌توانید برای گردن و یا حتی پشت دستان خود نیز از آن استفاده کنید.
  • به هنگام خرید کرم ضد چروک به نوشته‌های روی محصول دقت کنید زیرا برخی از آنها برای بالای ۴۰ سال هستند و برخی دیگر را قبل از ۴۰ سالگی نیز می‌توان استفاده کرد.
  • قبل از انتخاب کرم ضد چروک با پزشک مشورت کنید تا محصولی مناسب پوست شما و از برندی معتبر به شما معرفی نماید.
  • بهتر است از کرم‌هایی استفاده کنید که داخل تیوب باشند زیرا در این صورت کمتر در معرض تماس با میکروب‌ها و باکتری‌ها قرار خواهند گرفت.

کرم ضد چروک چند ساعت روی پوست بماند:

طرز مصرف کرم ضد چروک می‌تواند بسته به نوع محصول متفاوت باشد. با این حال، برای بیشتر کرم‌های ضدچروک، مراحل زیر را می‌توانید برای مصرف آن‌ها دنبال کنید:

  1. قبل از استفاده از کرم ضدچروک، پوست خود را به خوبی تمیز کنید و با آب گرم بشویید.
  2. کرم را با دقت بر روی پوست خود بمالید و به آرامی آن را به سمت بالا و بیرون پوست خود بکشید.
  3. در صورت لزوم، می‌توانید مراحل 1 و 2 را یک بار دیگر تکرار کنید.
  4. برای بهترین نتیجه، پوست خود را به مدت حداقل چند دقیقه ماساژ دهید تا کرم به طور کامل در پوست جذب شود.
  5. پس از مصرف کرم، بهتر است حداقل ۳۰ دقیقه قبل از خواب صبر کنید تا کرم به طور کامل در پوست جذب شود.
علت سردرد در جلوی سر

طرز استفاده از کرم ضد چروک صمیم:

این کرم به علت دارا بودن پروتئین های الاستین و کلاژن ، پوست شما را سفت می کند و با پر کردن خطوط سطحی و عمیق پوست ، به مرور زمان چروک ها را از بین می برد. وجود ترکیباتی همچون سدیم لاکتات و اسیدلاکتیک در کرم به آبرسانی بهتر پوست کمک کرده و با نفوذ به لایه اپیدرم ، موجب مرطوب نگهداشتن همیشگی پوست می گردد.

قبل از استفاده از کرم ضد چروک صمیم پوست خود را شستشو داده و ترجیحا با پنبه و گلاب پاک نمایید،سپس مقدار کمی از کرم صمیم را با نوک انگشت در نقاط مختلف صورت یا گردن قرار داده و به صورت دورانی به مدت یک دقیقه ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست گردد.

اگر پوستتان دارای چروک زیادی نیست روزی یک بار صبح ها و در صورت چروک زیاد کرم صمیم را روزانه دو مرتبه، یک بار صبح و یک بار شب در زمان استراحت استفاده نمایید.
دوره درمان در افراد بین ۳ تا ۵ ماه متغیر خواهد بود.

خواص :

عصاره های روغنی به کار رفته در فرمولاسیون کرم ضد چروک صمیم شامل بادام تلخ، گشنیز، گردو، گل سرخ، رازیانه و کرچک آن را به یک کرم کاملا گیاهی موثر تبدیل نموده که با بهره گیری از خواص درمانی هر یک از این عصاره ها لطافت و طراوت بی نظیری به پوست شما هدیه می دهد. در کرم ضد چروک صمیم به جای ۵۰ تا ۶۰ درصد آب موجود در کرم های دیگر ، از عرقیجات سنتی بهره گرفته شده که در نتیجه خاصیت جوان سازی و اثر بخشی این کرم را دو چندان نموده و کرم ضد چروک صمیم را از سایر محصولاتمشابه در بازار متمایز می کند. همچنین ویتامین های A و E موجود در فرمولاسیون کرم صمیم سبب تقویت سلولهای پوستی می گردند.

نحوه انجام عمل کوچک کردن سینه با لیزر چگونه است؟ + لیزر چه فوایدی برای جراحی سینه دارد؟

طرز استفاده از کرم ضد چروک خاویار:

این محصول حرفه ­ای با داشتن مواد فعال مؤثر مانند عصاره خاویار، هیالورونات سدیم، مواد­معدنی و گلیسیرین ، کلاژن­ساز قوی و کاهش­ دهنده چین و چروک­ های پوست صورت است. کرم ضد چروک حاوی عصاره خاویار لدورا کر، با بافت ابریشمی و سبکی که دارد، بدون ایجاد حس سنگینی و چرب شدن پوست، به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و با رطوبت رسانی بالایی که دارد به بازسازی و کاهش علایم پیری کمک می­ کند.

امگا3، پتاسیوم، ویتامین های Aو E موجود در خاویار با تشکیل کمپلکس ویژه، ضمن تقویت از فرآینده پیری و شل شدگی پوست پیشگیری می کند. همچنین پپتید مس، دیگر ترکیب مؤثر این محصول، نقش مهمی در سنتز کلاژن و الاستین و استحکام پوست دارد.

مواد به کار رفته در کرم ضد چروک لدورا :

  • عصاره هیدروگلیکولی خاویار
  • هیالورونات سدیم
  • دایمتیکون
  • گلیسیرین
  • بتایین
  • آلانتوئین
  •  پپتید مس

خواص کرم ضد چروک خاویار :

  • دارای بافت ابریشمی و سبک
  • پیشگیری از افتادگی پوست
  • سفت کننده پوست
  • ضد چروک و لیفت کننده قوی به دلیل داشتن عصاره خاویار
  • مرطوب کننده عمقی پوست با جذب بالا
  • هیدراته کننده عمقی پوست به دلیل داشتن هیالورونات سدیم

طریقه استفاده:

ابتدا پوست را تميز کرده، مقدار مناسبي از کرم را روي پوست صورت و گردن زده، سپس ماساژ دهيد تا جذب شود.

نکته1: قبل از مصرف کرم ضدچروک حاوي عصاره خاويار مي بايست پوست را با استفاده از پاک کننده و يا شوينده مناسب کاملا تميز کرد. بنابراين استفاده از آرايش پاک کن، شيرپاک کن، صابون هاي گياهي و يا ژل شستشوي صورت متناسب با نوع پوست، ضروري است.

همه چیز درباره ضد آفتاب ها + بررسی تاثیر ضد آفتاب بر جوش صورت

نکته2: بايد توجه داشت که براي عملکرد بهتر پوست، مي توان قبل از کرم ضدچروک  از سرم صورت، استفاده کرد.

نکته 3: همچنين براي داشتن روتين مراقبت کامل و روزانه، استفاده از کرم ضدآفتاب ضروري است.

نحوه استفاده از کرم ضد چروک سینره:

کرم ضد چروک سینره محصولی از برند ایرانی سینره است. استفاده از کرم های ضد چروک، به جوان سازی پوست کمک بسزای می کند. این کرم ضد چروک حاوی عصاره مورد، با آبرسانی بالا از خشکی و کشش پوست محافظت کرده و چین چروک های ایجاد شده بر روی پوست را از بین می برد و به جوانسازی بیشتر پوست کمک می کند. گیاه مورد از تخریب کلاژن پوست محافظت نموده و سلول های پوست را سالم و طول عمر آن را افزایش می دهد.

استفاده از این محصول سینره، چین چروک های عمقی پوست را از بین برده و از ایجاد چین چروک های جدید نیز محافظت می کند. این کرم همانند یک محافظ بر روی پوست عمل می کند و از پوست در برابر خشکی و آلودگی ها محافظت می کند. در کرم ضد چروک سینره کمپلکس MDI، کوآنزیم Q10 و ویتامین E وجود دارد که با حذف چین و چروک و بازسازی پوست، پوستی جوان و شاداب را به شما هدیه می دهد.

نحوه استفاده:

صبح ها و شب ها مقداری از کرم را روی پوست تمیز و خشک به غیر از حلقه دور چشم بزنید و به سمت بالا به آرامی ماساژ دهید.

نحوه استفاده کرم ضد چروک لورال:

کرم روز ضد چروک لورال :  گاهی چروک های پوستی همراه با لکه‌ ها بر روی پوست شما ظاهر می شود. در این مواقع یکی از انتخاب‌ های شما استفاده از لیزر‌ های IPL است. این دسته از لیزر‌ ها می‌تواند تمام زوائد پوستی و انواع لکه‌ ها را از روی پوست شما حذف کند

اما به غیر از لیزر راه کار دیگری نیز برای از بین بردن لکه‌ های پوستی نیز وجود دارد. استفاده از کرم لورال باید اولیت همه افراد باشد.

آشنایی با تزریق چربی به سینه + بهترین دکتر تزریق چربی به سینه چه کسی است؟

نحوه استفاده:

  • کرم روز ضد چروک لورال روزی دوبار بر روی پوست زده به صورت دورانی ماساژ می دهید
  • صبح ها بعد از خواب کافی و عصر ها است شما می‌توانید با  ماساژی نرم
  • مقدار مناسبی از ضد چروک صورت رویتالیفت Laser لورال  است را به خورد صورت خود بدهید.

پیشنهاد ما به شما

بهترین دکتر غدد تهران

بهترین دکتر غدد تهران

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ متخصص غدد به انگلیسی Endocrinologist نامیده می‌شود. این متخصص پزشکی است …

دیدگاهتان را بنویسید