سه شنبه , 4 اردیبهشت 1403
متخصص برتر جراحی پلاستیک

معرفی 4 متخصص برتر جراحی پلاستیک و زیبایی به انتخاب مجله خبری دندانپزشکی تهران

کسانی که نسبت به نواقص موجود در بدن و چهره خود احساس خجالت زدگی و شرمساری دارند ، می توانند به کمک بهترین فوق تخصص پلاستیک ، نسبت به رفع این نواقص اقدام نموده و به روحیه ای با اعتماد به نفس بالا دست یابند. پیشرفت علم پزشکی در زمینه زیبایی و شکوفا شدن تکنیک ها و روش های نوین نگرانی ها را نسبت به مشکلات ظاهری از بین برده و امروزه افراد با کمک جراحان پلاستیک قادر به ایجاد تغییرات دلخواه در ظاهر خود هستند. اگر در انتخاب پزشک متخصص برتر جراحی پلاستیک خود دقت کافی را نداشته باشید ، انجام عمل زیبایی بر روی بدنتان نه تنها به بهبود ظاهر شما کمکی نخواهد کرد ؛ بلکه ممکن است شما را با مشکلات دیگر مثل بروز نقص اندام ، بیماری و غیره درگیر کند. درباره بهترین پزشک متخصص زیبایی بیشتر بدانید.

خصوصیات و ویژگی های مهم بهترین فوق تخصص پلاستیک

در ادامه ، ویژگی های مهمی که باید یک فوق تخصص خوب داشته باشد را با شما عزیزان بازگو می کنیم :

  1. یک جراح خوب ، در درجه اول باید سلامت بیمار خود را درنظر بگیرد.
  2. منفعت طلب نبوده و با دادن مشاوره های درست ، بیمار را در رسیدن به خواسته هایش راهنمایی نماید.
  3. بهترین فوق تخصص پلاستیک ، باید دارای علم زیبایی شناسی باشد تا بتواند بهترین جراحی ها را در زمینه اصلاح و تغییر در اندام شخص به وجود آورد. درباره انواع عمل جراحی زیبایی بیشتر بدانید.
  4. از دیگر ویژگی هایی که بهترین جراح را متمایز می کند ؛ داشتن صبر و حوصله و صرف کردن زمان کافی برای پاسخ دادن به سوالات بیمار خود است.
  5. یک پزشک خوب در جلسات مشاوره قبل از عمل راجع به چگونگی جراحی مورد نیاز بیمار توضیحات لازم را داده و او را از زوایای مختلف آگاه می سازد و با ایجاد یک دید واقع گرایانه ، توهمات اشتباه را از ذهن او دور می کند.
  6. همچنین طی همین جلسات مشاوره باید تمامی نکات ، اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از جراحی را برای بیمار به طور کامل شرح دهد تا ریسک خطرات حین عمل کاهش یافته و نتیجه عمل رضایت بخش تر باشد.
  7. بهترین فوق تخصص پلاستیک تهران و دیگر استان ها کسی است که بدون داشتن تکبر خود را با علم روز هم راستا کرده و نسبت به تکنیک ها و روش های نوین آگاهی داشته باشد.
  8. علاوه بر آن کارنامه کاری بهترین پزشک شامل عمل های جراحی پلاستیک موفق متعدد می باشد.
  9. یک متخصص خوب باید دارای ذهنی خلاق بوده و متخصص زیبایی صورت و بدن باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله کانتورینگ صورت را بخوانید.
از کجا بفهمیم رژ لب بدون سرب است؟ + معرفی بهترین رژ لب بدون سرب

دکتر امیرآروین سازگار

متخصص برتر جراحی پلاستیک
  • فلوشیپ جراحی پلاستیک صورت
  • متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن
  • دکترای حرفه‌ای پزشکی
آدرستهران، ولیعصر، پسیان، بین مقدس اردبیلی و الفت
شماره تماس021-22020201، 021-66581628

دکتر اسمعیل طالبیان

متخصص برتر جراحی پلاستیک
  • فوق تخصص جراحی پلاستیک و ترمیمی
آدرستهران – کلینیک بیمارستان نیکان شرق روزهای شنبه و دوشنبه
شماره تماس021-4222661

دکتر سجاد آرمان فر

  • جراحی زیبایی بینی (رینوپلاستی)
  •  جراحی زیبایی سینه (ماموپلاستی، ماستوپکسی، پروتز)
  •  لیفت صورت، لیفت ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
  • جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)
  •  لیپوماتیک
  •  لیپوساکشن
  • پیکرتراشی
  •  پروتز گونه و چانه
  •  تزریق ژل و فیلر
  •  تزریق بوتاکس
  •  تزریق چربی
آدرسآدرس اول :تهران، الهیه ، مجتمع تجاری رویال آدرس ، طبقه هفتم واحد 704
آدرس  دوم:تهران شریعتی بالاتر از میرداماد ،رو به روی مترو دکتر شریعتی ،خیابان زیبا ، پلاک 63 ، واحد 10 ، طبقه 6
شماره تماس1) 02122883730، 02122883731
2) 02122874413، 02122879480

دکتر سهیل برومند

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
آدرستهران ،میدان ولیعصر (عج)- خیابان کریم خان – خیابان استاد نجات الهی شمالی (ویلا) – مجتمع بیمارستانی یاس
شماره تماس021-42160000

بهترین فوق تخصص پلاستیک چه اقداماتی را انجام می دهد؟

ممکن است این سوال برایتان به وجود بیاید که جراح و متخصص پلاستیک چه کاری انجام می دهد؟ در ادامه این قسمت از مقاله به شما خواهیم گفت یک پزشک خوب در این زمینه پس از بررسی وضعیت شما چه اقداماتی را انجام می دهد :

بهبود ظاهر بدن

همانطور که می دانید وق تخصصان پلاستیک تنها یک بیماری خاص را درمان نمی کنند و مانند سایر جراحان و پزشکان فقط با یک عضو سر و کار ندارد. از همین رو باید او به خوبی با آناتومی بدن و بخش های مختلف آن آشنایی داشته باشد تا بتواند با توجه به مشکلات فرد به بهبود ظاهر بدن بپردازد.

تست پاپ اسمیر چیست؟ + آیا آزمایش پاپ اسمیر درد دارد؟

انتقال بافت ها

یکی دیگر از اقداماتی که بهترین متخصص پلاستیک تهران یا دیگر شهر های ایران انجام می دهد این است که اگر بخشی از بدن آسیب ببیند قادر است بافت های مناطق مختلف بدن را به سایر نواحی منتقل کند و برش ها و زخم های به وجود آمده بر روی بدن را با انجام عمل زیبایی از بین ببرد.

جراحی بازو

بهترین فوق تخصص پلاستیک تهران در این رابطه این چنین توضیح می دهد که جراحی بازو ، یکی از جراحی های زیبایی بدن است که به رفع پوست و چربی های اضافی بازو ، پرداخته و بدین طریق ، به آن زیبایی می بخشد ؛ این جراحی ، در افرادی که دارای بازوی بزرگ یا شل شده می باشند ، انجام می گیرد.

لیپوماتیک

لیپوماتیک ، یکی از روش های پیکرتراشی بوده که با رفع بافت های چربی مضاعف ( بیرون کشیدن چربی ها ) ، موجب لاغری موضعی در افراد می گردد. دقت این روش نسبت به لیپوساکشن ، بیشتر بوده و از این رو خطر و عوارضی برای افراد ، به همراه نخواهد داشت.

لیفت صورت

در حال حاضر ، مردم همواره به دنبال راهی برای زیبا و جوان تر به نظر رسیدن هستند ؛ لیفت صورت ، یکی از روش های جوانسازی است که با کشیدن پوست صورت ، افتادگی را درمان کرده و در نتیجه ، موجب جوان تر و شاداب تر به نظر رسیدن چهره می شود. بهترین روش لیفت صورت ، انجام جراحی است.

جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی

طبق گفته های دکتر استرکی بهترین فوق تخصص پلاستیک در تهران ، جراحی گوش یا اتوپلاستی ،  با هدف رفع ایرادات ظاهری گوش ؛ از جمله گوش برجسته ، نا متقارنی گوش ها و اصلاح سایز گوش و از این قبیل موارد انجام می گیرد و نقش قابل توجهی در بهبود ظاهر و در نتیجه ، افزایش اعتماد به نفس افراد دارد.

بررسی نکات مهم در خرید بهترین کرم پودر + معرفی بهترین کرم پودر خارجی و ایرانی

تزریق چربی

در اصطلاح پزشکی ، تزریق چربی تحت عنوان لیپو اینجکشن شناخته شده و به منظور حجم دهی نقاطی از بدن انجام می گیرد ؛ علاوه بر آن ، این روش موجب رفع چین و چروک های پوستی و جوانسازی صورت نیز می شود.

سخن پایانی

ما با جستجو در فضای وب و با توجه به نظر کاربران لیستی از متخصص برتر جراحی پلاستیک را برای شما عزیزان ارائه دادیم. اگر شما هم تجربه‌ای در این زمینه داشتید می‌توانید نظر خود را در کامنت همین مقاله بنویسید. شما عزیزان می‌توانید پیشنهادات خود را با بخش مدیریت سایت به اشتراک بگذارید.

پیشنهاد ما به شما

بهترین دکتر غدد تهران

بهترین دکتر غدد تهران

متخصص غدد و متابولیسم کیست؟ متخصص غدد به انگلیسی Endocrinologist نامیده می‌شود. این متخصص پزشکی است …

دیدگاهتان را بنویسید