شنبه , 1 اردیبهشت 1403

هایفوتراپی و رازهای جوانسازی صورت از تمدن مصر تا امروز

واقعیتی که وجود دارد این است که ما انسانها همیشه به دنبال جاودانگی و از آن هم مهمتر، به دنبال جوانی بودیم . به افسانه های خودمان که نگاه کنیم اسفندیار رویین تن را می بینیم که با نوشیدن از چشمه حیات، در پی عمر جاودان بود . در تمدنهای گذشته به اندازه امروز، انسانها در جستجوی راه هایی برای همواره جوان تر و زیباتر بنظر آمدن بودند. امروزه از درمان های کلینیکی مانند درمان با دستگاه هایفوتراپی در کنار درمان های طبیعی استفاده می‌شود .

برای جوان ماندن پوست چکار کنیم؟

قبل از هرچیز این سوال را بپرسیم که اصلا چه ماده ای در پوست نقش جوانی آن را به عهده دارد؟ پاسخ ساده است . پروتیینی به اسم کلاژن .

کلاژن چیست ؟

کلاژن یک پلی پپتید است با ترکیب آمینه اسیدهایی مثل پرولین و گلاسین . اینها ترکیبات اصلی سازنده عضلات، استخوان، پوست و مو و ناخن است .

کلاژن چه تاثیری در زیبایی پوست من دارد؟

بزرگترین اندام بدن پوست است که 75 درصد لایه دوم آن را کلاژن تشکیل می‌دهد. کلاژن باعث استحکام و حالت کشسانی و تقویت پوست می‌شود . پروتیین هایی تولید می‌کند که از بروز آکنه و بیماری های پوستی جلوگیری می‌کند .تقویت پوست، رشد مو و ناخن، و کاهش سلولیت از وظایف دیگر کلاژن به شمار می‌رود .

ممکن است کلاژن در بدن من کم شود ؟

بله! با افزایش سن، پوست دچار خشکی می‌شود و خاصیت ارتجاعی آن از بین رفته و سر و کله چین و چروکها پیدا می‌شود . در کنار این عامل مهم، می توانیم به استرس، اشعه خورشید، ماندن آرایش روی پوست و آلودگی آن، کمبود ویتامین ها و مصرف دخانیات و الکل اشاره کنیم .

خرید ارقام نهال تجاری از بزرگترین تولید کننده نهال ایران با یک قرن تجربه

کلاژن موردنیاز بدن را از کجا تامین کنیم ؟

مرکبات میل کنید! ویتامین سی تاثیر خوبی در تحریک کلاژن سازی بدن دارد . لیموترش، نارنگی و پرتقال منابع سرشار از ویتامین سی هستند . سبزیجات با خواص آنتی اکسیدان و کلروفیل بالا، سبب تحریک کلاژن سازی می‌شود . تخم مرغ، سیر، صیفی جات قرمز رنگ و ژلاتین هم تاثیر بالایی در کلاژن سازی بدن دارد .

میتوانید از ماسک های طبیعی مانند : آلوورا، گوجه فرنگی،ماسک تخم مرغ، ماست و عسل و تونر چای سبز هم بهره بگیرید.

از درمان های کلینیکی چه می دانید؟

هایفوتراپی و استفاده از دستگاه پلکسر درمان های جدید برای لیفت و جوان سازی پوست صورت و بدن است . خوبی درمان هایفوتراپی روش غیرتهاجمی آن برای درمان چین و چروک ها و لیفت افتادگی صورت است .همینطور منافذ را کوچک می‌کند، روی خطوط اخم و خنده موثر است و هم چنین رنگ پوست را روشن‌تر می‌کند . در واقع هایفو همانند ساز و کار دستگاه اولتراسوند، از انرژی اولتراسوند برای تولید کلاژن در ناحیه میانی پوست و انقباض عضلات کمک می‌گیرد .

هایفوتراپی بر کدام اندام ها تاثیر دارد ؟

هایفوتراپی برای بهبود مشکلات پوستی این نواحی موثر است :

لیفت غبغب، لیفت صورت، خطوط آرواره، شلی پوست، رفع منافذ باز پوست،افتادگی ابرو، از بین بردن خطوط گردن و چین و چروک، بهبود کشسانی پوست . خطوط ریز دور چشم

از مزایا و عوارض هایفو چه می‌دانید؟

هایفوتراپی یک درمان موثر ، غیر تهاجمی، و بدون جراحی برای بهبود وضعیت پوست تان است .

نتایج ماندگار، درمان در یک جلسه، عدم ایجاد لک و زخم، عدوم وجود اشعه نوری، و بی نیازی به بی حسی های موضعی از مزایای مهم این روش درمانی هستند .

بهترین مرکز خرید نهال هلو برای احداث باغ

حداقل زمان ماندگاری هایفوتراپی 6 ماه و حداکثر 3 سال می‌باشد . این روش هیچ عوارض جانبی ندارد . البته لازم به ذکر است که هایفوتراپی برای این دسته از افراد توصیه نمی‌شود : خانم های باردار، وجود پروتز فلزی یا استنت قلبی، افراد مبتلا به صرع، داشتن زخم یا تبخال فعال در محل درمان .

بهترین دستگاه هایفوتراپی کدام است ؟

همان طور که اشاره شد، دستگاه هایفوتراپی با فرکانس پایین، با تولید امواج هایفو یا اولتراسوند کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند . انواع دستگاه مینی هایفو و هایفوتراپی در ایران وجود دارد که در ادامه به معرفی کلی آنها می پردازیم .

دستگاه هایفواولتراپی یکی از بهترین دستگاهای هایفوتراپی ساخت امریکا است که در ایران به دلیل گرانی و تحریم بصورت محدود وجود دارد .

دستگاه هایفو دابلو و لیفت صورت یکی از مرغوب‌ترین دستگاه های موجود در ایران است که سطوح مختلف پوست را با سرعت درمان بالاتر تحت تاثیر قرار می‌دهد .

هایفواولترافورمر دستگاهی است که برای لیفت صورت و لاغری موضعی بدن استفاده می‌شود .

هایفو اولترا دستگاهی پرکاربرد و نسبتا کم هزینه است که مشتریان زیادی در ایران دارد . این دستگاه ساخت کشور چین است و با روش مهندسی معکوس ساخته شده .

دستگاه هایفونیک از دستگاه های تولید ایران است که از فناوری کانترلس برای کاهش درد و جلوگیری از سوختگی پوست بهره مند است .

هزینه هایفوتراپی چقدر است ؟

هزینه هر جلسه هایفوتراپی به کلینیک، نوع دستگاه و وسعت و محل ناحیه درمان بستگی دارد .

امیدواریم با خواندن این مطالب، اطلاعات مفیدی برای جوان تر و زیباتر شدن پوست تان به دست آورده باشید و بهترین راه را انتخاب کنید .

پر سودترین روش واردات کالا از چین

پیشنهاد ما به شما

خرید نهال از نهال کار نمونه کشور

خرید نهال از نهال کار نمونه کشور تضمین کننده موفقیت در احداث باغ مدرن و …

دیدگاهتان را بنویسید